تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۳۴۶۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور فرماندار اهواز
بزرگترین پروژه‌های عمرانی روستایى خوزستان افتتاح شد
مراسم افتتاح بزرگترین پروژه‌های عمرانی روستایی استان خوزستان در روستاى کریت برومى بخش غیزانیه با اعتبارى بالغ بر 31 میلیارد ریال برگزار شد
مراسم افتتاح بزرگترین پروژه‌های عمرانی روستایی استان خوزستان در روستاى کریت برومى بخش غیزانیه با اعتبارى بالغ بر 31 میلیارد ریال برگزار شد.

ظهر امروز پروژه‌هاى خروجى استاندارد فاضلاب به طول بیش از یک‌هزار متر، لوله گذارى به طول 6هزار متر و بهره مندى 450 خانوار جهت استفاده از آب شرب و همچین آسفالت معابر روستا به طول 7هزار متر با حضور فرماندار شهرستان اهواز به بهره بردارى رسید.

اسماعیل ارزانى بیرگانى در این مراسم از نزدیک با اهالى این روستا دیدار و گفت‌وگو کرد که طى آن اهالى این منطقه مشکلات و نقطه نظرات خود را به طور مستقیم به وی ارائه دادند.

ارزانى بیرگانى ضمن تشکر از حضور مردم و مسئولان در این منطقه گفت: مردم پاک و شریف این منطقه لایق بهترین خدمات از سوى مسئولان و دولت هستند که با همکارى و تعامل مردم و مسؤلان امکان پذیر خواهد بود.

در ادامه مراسم، شاهین هاشمى بخشدار غیزانیه ضمن خوش آمد گویی و قدردانی از حضور پرشور مسؤلان استانى و شهرستان به همره اهالى منطقه گفت: پیگیری‌ها و تلاش این بخشدارى در خصوص معضل تخلیه زباله‌ها در مجاورت روستا و همچنین الحاق قسمت شمالى روستای کریت برومى جهت دریافت خدمات به روستاییان عزیز ادامه دارد.

وى نقش شرکت آب و فاضلاب اهواز و شرکت جهان پارس را در تکمیل و بهره بردارى این پروژه ها بسیار مثبت و سازنده دانست.

در پایان این مراسم، از مسؤلان شهرستان اهواز با اهدای لوح‌هاى تقدیر از سوى اهالى این منطقه قدردانی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار