تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۴۸۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید بر تشدید نظارت بر عرضه نان در شهرستان شوش
فرماندار شهرستان شوش با تاکید بر ضروت تشدید نظارت بر کیفیت آرد و عرضه نان مصرفی مردم گفت:رعایت بهداشت از سوی واحدهای نانوایی باید در اولویت کار مرکز بهداشت قرار گیرد.

رضا نجاتی چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان شوش اظهار کرد:از آنجا که نان ماده غذایی اصلی مردم را تشکیل می دهد می طلبد در این حوزه نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی از اعضای این کار گروه خواست مصوبه ها را با جدیت پیگیری و عزم خود را برای نظارت بر آرد و نان شهرستان بیشتر کنند چرا که این مهم با سلامت شهروندان ارتباط مستقیم دارد.

نجاتی با اشاره به وجود 140 واحد نانوایی دارای مجوز در شهرستان شوش گفت:ماهانه یکهزار و 500 تن آرد در شهرستان شوش مصرف می شود که رقم قابل توجه می باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان شوش تولید کننده بخش زیادی از گندم مصرفی استان خوزستان و کشور می باشد نیاز است تا با یک برنامه ریزی دقیق نسبت به در اختیار قرار دادن گندم با کیفیت جهت پخت در نانوایی ها تلاش شود.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به سرکشی و نظارت مستمر و دایمی از واحدهای نانوایی در راستای رفاه مردم یادآور شد: تسریع در بازسازی واحدهای نانوایی فرسوده همچنین رعایت سطح استاندار جهت راه اندازی واحد نانوایی باید در اولویت قرار گیرد.

نجاتی گفت: فضای نانوایی ها باید بهترین مکان برای کسب و کار از لحاظ رعایت موارد بهداشتی و زیبایی ظاهری باشد.

وی برخورد با واحدهای نانوایی که موازین بهداشتی و ساعت پخت را رعایت نمی کنند را خواستار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار