تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۳۴۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان:
انتقال بندر آبادان به اروندکنار با حضور وزیر راه بررسی شد
طرح انتقال بندر این شهر به اروندکنار در نشست با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان مورد بررسی قرار گرفت
معاون استاندار خوزستان و فرماندار آبادان گفت:طرح انتقال بندر این شهر به اروندکنار در نشست با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و استاندار خوزستان مورد بررسی قرار گرفت.

عزیزالله شهبازی شامگاه پنجشنبه با بیان جزئیات دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی، گفت:در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی با حضور استاندار خوزستان و نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در خصوص تامین زیرساخت های شهرستان در بخش راهسازی، فرودگاه، مسکن مهر و دیگر موضوعات مربوط تبادل نظر شد.

وی اظهار داشت:انتقال بندر آبادان به اروندکنار، تکمیل چهار خطه آبادان به اروند کنار، تعیین تکلیف مسکن مهر آبادان، احداث پل پنجم بر رودخانه بهمنشیر در مسیر 'تنگه ها'، تعریض جاده خضر نبی (ع)، توسعه زیرساخت های فرودگاه آبادان به لحاظ تجهیز امکانات نرم افزاری و توسعه باندهای فرودگاه از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

فرماندار ویژه آبادان گفت:در این نشست، غلامرضا شرفی و عامر کعبی دو نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی موضوع های مطرح شده در نشست را به صورت کتبی در اختیار وزیر راه و شهر سازی قرار دادند.

شهبازی تصریح کرد:همچنین گسترش خدمات سازمان منطقه آزاد اروند که در سفر سال 92 رئیس جمهوری به استان، باعث افزایش محدوده جغرافیایی و جلوگیری از مهاجرت جمعیت بود از دیگر موضوعات مطرح شده این نشست بود.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز چهارشنبه به همراه معاونان این وزارت به منظور بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در بخش راهسازی و زیربنایی به استان خوزستان سفر کرد.

آیین آغاز پروژه خارج‌سازی 39 فروند مغروقه در آبراه بین‌المللی اروند شامگاه پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی و محمدسعید‌نژاد رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور در اسکله خانیان با اعتبار 625 میلیارد ریال آغاز شد.

خط دوم راه آهن اهواز به بندر امام و ایستگاه خط آهن ماهشهر نیز روز پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی بهره ‌برداری شد.

بهره برداری از ایستگاه نظامیه از دیگر برنامه های سفر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بندر ماهشهر بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار