تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۴۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس تاکید کرد:
لزوم آب‌رسانی به روستاهای اسماعیله شهرستان کارون
برای آب‌رسانی به پنج روستای شهرستان کارون و تکمیل طرح آب‌رسانی نیاز به 10 کیلومتر لوله‌گذاری است
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای آب‌رسانی به پنج روستای شهرستان کارون و تکمیل طرح آب‌رسانی نیاز به 10 کیلومتر لوله‌گذاری است.

علی ساری عصر امروز در بازدید از روستاهای اسماعیلیه شهرستان کارون اظهار کرد: این روستاه فاقد آب شرب سالم هستند بنابراین گام نخست در حل مشکل این روستا‌ها بررسی وضعیت آنها از نزدیک است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل طرح آب‌رسانی این روستا‌ها باید اعتبارات مورد نیاز را جذب شود عنوان کرد: برای آب‌رسانی به این 5 روستا و تکمیل طرح آب‌رسانی نیاز به 10 کیلومتر لوله است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود آب شرب در این روستا‌ها گفت: به هر طریقی که باشد باید این لوله‌ها تامین شود و این روستا‌ها از نعمت آب شرب بهره ببرند.

ساری با بیان اینکه در حال حاضر قابل قبول نیست که روستایی از نعمت آب محروم باشند، متذکر شد: اگر از ابتدای انقلاب در هر سال به یک روستا آب‌رسانی می‌شد اکنون مشکل نبود آب در این روستا‌ها برطرف شده است

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر به منظور حل مشکل آب‌رسانی به روستاها اظهار کرد: در این مدت توجه ویژه‌ و جدی بر رفع مشکلات روستاییان داشته‌ایم و در این رابطه پیگیری‌های بسیاری در حال انجام است.

ساری همچنین از مجتمع تقویت فشار چمیان و تاسیسات آب‌رسانی بازدید کرد. در این بازدید تعدادی از مسؤولان نماینده اهواز را همراهی کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی مشکلات عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و آموزشی این روستا‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

روستاهای مسیر اسماعیلیه شهرستان کارون به عنوان دور‌ترین روستاهای شهرستان کارون و در نزدیکی محدوده شهرستان شادگان، با جمعیتی نزدیک به 5 هزار نفر فاقد آب شرب هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار