تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۷۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت؛
امیدواریم با ساخت قطعات مورد نیاز در صنعت نفت به خودکفایی های لازم دست یابیم
متاسفانه تولید نفت در کشور ما در اوج تحریم های ظالمانه به میزان ۸۰۰ هزار بشکه رسید. اما هم اکنون با تلاش همکاران ما در صنعت نفت به تولید دو میلیون و ۴۴۰ هزار بشکه دست یافته ایم. این یک موفقیت بسیار بزرگی است که مدیون تلاش های بی دریغ همکاران ما در صنعت نفت است.
خوزنیوز: آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت؛ صبح امروز با قرائت پیام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در سالن نفت نیوساید اهواز برگزار شد.

افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

به گزارش خوزنیوز؛ در بخشی از پیام مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران که از سوی محمدرضا مقدم، معاون پژوهش و فناوری وزیر نفت خوانده شد آمده است:

"ایران به عنوان یک کشور رو به رشد و به دلیل همجواری با دریای خزر و خلیج فارس در شاهراه انتقال انرژی از جایگاه مهمی در دنیا برخوردار است. در این راستا برگزاری نمایشگاه های مرتبط ، این امکان را برای مدیران ، کارشناسان و صنعتگران ایجاد می کند که با ظرفیت های موجود این صنعت آشنا شوند.

در ادامه این پیام آمده است: ایران امروزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای بازگشت به شرایط پیش از تحریم ها و بازگشت به بازارهای صنعت نفت شرایط خاصی را دارد. حضور شرکت نفت در این نمایشگاه و برگزاری آن توسط شرکت مناطق نفت خیز جنوب نشانگر نگاه جدی شرکت نفت به توانمندی های داخلی است.

شرکت نفت با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری؛ تامین نیاز از بازارهای داخلی و صیانت از میادین داخلی، برداشت از میادین مشترک و بومی سازی صنعت نفت و حمایت از صنعتگران داخلی برای دستیابی به بازارهای این صنعت را پیگیری می کند.

کشور ما در دوران تحریم و به دست متخصصان داخلی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. اکنون داشته های ما بستر مناسبی را برای این صنعت فراهم کرده است و به دست متخصصان داخلی فرصت های مناسب و مطلوبی در صنعت نفت ایجاد شده است .امیدواریم با ساخت قطعات مورد نیاز در صنعت نفت به خودکفایی های لازم دست یابیم.

ما هم اکنون در بیش از چهل میدان نفتی و گازی در حال فعالیت هستیم و امیدواریم با ظرفیت های ایجاد شده و در کنار شرکت های معتبر خارجی شاهد شکوفایی صنعت نفت در کشور باشیم.

شرکت ملی نفت تلاش کلیه سازمان ها و موسسات را ارج می نهد و با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه امیدوار است گام‌های شتابنده در توسعه صنعت نفت ایران برداشته شود."

در ادامه این آیین دکتر رضا خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با سپاس از تلاش های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، گزارشی از برخی موفقیت ها و برنامه های شرکت نفت در ساخت قطعات، سامانه ها و استانداردهای بین المللی ارایه داد.

وی گفت: متاسفانه تولید نفت در  کشور ما در اوج تحریم های ظالمانه به میزان ۸۰۰ هزار بشکه رسید. اما هم اکنون با تلاش همکاران ما در صنعت نفت به تولید دو میلیون و ۴۴۰ هزار بشکه دست یافته ایم. این یک موفقیت بسیار بزرگی است که مدیون تلاش های بی دریغ همکاران ما در صنعت نفت است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم نمایشگاه نفت به عنوان نماد استقلال کشور هر ساله جدی تر  و موفق تر ادامه پیدا کند.

همچنین در این آیین آیت الله شفیعی با اشاره به میلاد موسی بن جعفر (ع) و شهادت امام حسن (ع) گفت: اعتماد به نفس انسان را در مقابل خود و دیگران واکسینه می کند. با اعتماد به نفس دشمنی دشمنان بیرونی و درونی خنثی می‌شود. ارتقا از هشتصد بشکه به بیش از دو میلیون نشانگر همین گفته است. ما توانایی ها بالفطره ی زیادی داریم و از همین دشمنان رو برای ما دندان تیز کرده اند.نباید "نمی توانیم" را وارد اندیشه خود کنیم.

افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در زمان تصرف عراق خبرنگاری از بوش پرسید چرا به صدام حمله کردید؟ او گفت: عراق روی دریایی از نفت است. شاید در نگاه اول سوال و جواب مرتبط نباشد ولی این نشان می دهد که دشمنان به دنبال ذخایر سرزمین دیگران هستند. آنچه که ذخایر الهی موجود و صنعت نفت برای کشور ما به بار اورده است بیشمار است. وقتی عربستان از نفت برای اهداف شوم خود استفاده می کند چرا ما از ظرفیت های خودمان در راستای اهداف صحیح استفاده نکنیم. توانایی های ما به عنوان مسلمان و به عنوان شیعه که همواره به ظلم نه گفته است باید در همین راستا به کار گرفته شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: باید بر منطق اعتماد به نفس و "میتوانیم" پیش برویم و تا وقتی که میسر است پیشرفت ها را پیگیری کنیم. ما نسبت به نسل حاضر و آیندگان مسئولیم. "می توانیم" یک شعار بزرگ سازنده است و ما باید پیگیر آن باشیم.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
0
0
ها کاکا قطعه سازها همه ورشکسته شدن ، کار میکنن جاش هوا بشون میدن میگن کار میخواید پولم میخواید ؟ قطعه خارجی خوبه رانت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
انشاالله 100 سال دیگه ، هنوز زوده برادر چه خبره تازه 100سال نفت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
حرف زدن کاری نداره ، مو هم بلدم
:
:
:
آخرین اخبار