تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۳۹۷۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرد و خاک فیروز کریمی در نفت آبادان/ در همه پست‌ها بازیکن جدید می‌خواهم!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید در دیدار تیمش با صبای قم حق به حقدار رسید و نفت استحقاق پیروزی را داشت.
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید در دیدار تیمش با صبای قم حق به حقدار رسید و نفت استحقاق پیروزی را داشت.

 ، فیروز کریمی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صبا اظهار کرد: بازی به لحاظ فنی قابلیت‌های یک بررسی کامل را داشت. بر خلاف آن چیزی که از خیلی از تیم‌های ایران سراغ داریم، از زمانی که بازی را شروع کردیم تا زمان دریافت اولین گل که روی یک حادثه اتفاق افتاد، بر اثر خوردن توپ به پای دو نفر توپ چرخید و در دروازه ما جا شد. یک مورد سانتر یا بکش بکش بی‌جهت در تیم صنعت نفت ندیدیم و چه بعد از عقب افتادن، چه بعد از مساوی و چه بعد از پیروزی.
وی افزود: این بازی نوید شخصیت بالای تیم نفت آبادان را داد. نفتی که همواره در طول تاریخ به فوتبال برزیلی، فوتبال روی زمین و فوتبال تاکتیکی معروف بوده است. امروز هم ما گوشه‌هایی از آن فوتبال را به نمایش گذاشتیم تا رسیدن به آن سقف نهایی که مد نظر ماست و درخور و شایسته تیم صنعت نفت آبادان است. امروز حق به حقدار رسید گرچه تیم صبا با تمام قوا برای برد آماده بود. نفت استحقاق این را داشت که پیروز میدان باشد.
کریمی گفت: امروز زوج نورمحمدی و بغلانی در کنار یکدیگر بسیار عالی کار کردند و اشتباهی نداشتند. تمام مسائل تاکتیکی را انجام دادند. ما به خاطر تقویت کردن تیم‌مان به دنبال جذب بازیکن در همه پست‌ها هستیم و اگر دروازه‌بانی بهتر از هوری پیدا کنیم یک ثانیه هم هوری را درون دروازه نخواهیم گذاشت.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
اگه واقعا میگی باشه توهوری مقابل استقلال بزار دروازه‌بان ماتماشاگران آبادان چنان تورو تشویق میکنم توعمرت اینجوریش ندیده باشی امتحان کن فیروزخان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
آقای فیروز خان کریمی اگر هوری پیتر اشمایکل هم باشه ما هواداران بخاطر خیانت هایی که از این بازیکن در مقاطع مختلف دیده ایم و بخاطر ایجاد حلقه باند بازی که با مدیرعامل تیم و یکی از مربیان تیم تشکیل داده توی دروازه باشه . اگه ایشونه روی نیمکت نشونی منتظر عواقبش روی سکوها باش .
:
:
:
آخرین اخبار