تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه شب گذشته استانداری خوزستان تصویب شد؛
برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری از 19 اسفندماه در اهواز
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر، از 19 تا 24 اسفندماه در اهواز خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر، از 19 تا 24 اسفندماه در اهواز خبر داد.

فرامرز کیانی زاده در جلسه ستاد برگزاری رقابت های بین المللی وزنه برداری که شب گذشته (چهارشنبه) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سفری که آقای مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری به اهواز داشت، خواستار برگزاری مسابقات بین المللی جام فجر در اهواز بود که دکتر شریعتی نیز پذیرفت که این مسابقات در این جا برگزار شود.

وی بیان کرد: بر همین اساس با دستور دکتر شریعتی تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون، منعقد شد. همچنین در راستای این تفاهم نامه با حکم رییس فدراسیون، استاندار خوزستان به عنوان رییس سیاستگذاری و برگزاری این مسابقات منصوب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که این پیکارها از 19 تا 24 اسفندماه در اهواز برگزار خواهد شد، گفت: قرار بود این رقابت ها را یک هفته زودتر برگزار کنیم ولی باتوجه به این که مشکل رزرو هتل داشتیم، در نهایت این تاریخ مشخص شد. خدا را شکر تقریبا مشکل رزرو هتل برطرف شده است.

وی با اشاره به کمیته های مربوط به این رقابت ها، عنوان کرد: در این راستا جلساتی با هیات وزنه برداری استان داشتیم و با توجه به میزبانی هایی بین المللی، آسیایی و جهانی که در گذشته داشتیم، کمیته ها را مشخص کردیم که شامل کمیته سیاستگذاری و برگزاری مسابقات، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته پشتیبانی، کمیته بهداشت و سلامت، کمیته فنی، کمیته تشریفات، کمیته امنیت، کمیته حمل و نقل، کمیته پذیرش، تغذیه و اسکان و کمیته اقتصادی و بازاریابی است که شرح وظایف هر کمیته نیز مشخص شده است.

کیانی زاده بیان کرد: این رقابت ها با عنوان رقابت های بین المللی وزنه برداری "شهید الماسی" که از وزنه برداران خوزستانی بود و به درجه رفیع شهادت نائل شد، برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار