تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۳۹۹۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزییات برگزاری جشنواره‌ قرآن دانش‌آموزان در خوزستان
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره‌ قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم استان خوزستان در سه قطب خبر داد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره‌ قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم استان خوزستان در سه قطب خبر داد.

مهدی رفیعی‌دهکردی با اشاره به اینکه چهاردهمین دوره جشنواره قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان در سه قطب و هر قطب طی دو شبانه‌روز برگزار می‌شود، اظهار کرد: ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های ماهشهر، اندیمشک و ایذه به‌عنوان میزبان‌ جشنواره‌های قطبی این دوره انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در قطب یک جشنواره قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهرستان ماهشهر، دانش‌آموزان شهرستان‌های امیدیه، خرمشهر، اروندکنار، بندر امام، هندیجان، زیدون، آغاجری، بهبهان، رامشیر و شادگان به همراه دانش‌آموزان نواحی ۲ و چهار اهواز به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، افزود: مسابقات جشنواره قطبی در منطقه یک استان ویژه پسران مقطع متوسطه اول و دوم، چهارشنبه و پنج‌شنبه چهارم و پنجم اسفندماه و مسابقات دختران مقطع متوسطه اول و دوم، جمعه و شنبه ششم و هفتم اسفندماه برگزار می‌شود.

رفیعی‌دهکردی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شهرستان‌های گتوند، بستان، حمیدیه، هویزه، دزفول، شادگان، سردشت، الوارگرمسیری، کارون، شوش، سوسنگرد و ناحیه ۳ اهواز به قطب 2 جشنواره به میزبانی اندیمشک اعزام خواهند شد، گفت: دانش‌آموزان پسر مقاطع متوسطه اول و دوم، چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال جاری و دانش‌آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم، جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ اسفندماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه شهرستان ایذه به عنوان قطب سه این مسابقات، میزبان انش‌آموزان شرکت‌کننده از شهرستان‌های باغملک، صیدون، لالی، دهدز، مسجدسلیمان، اندیکا، شوشتر، رامهرمز، هفتکل، عشایر، آبادان، باوی و ناحیه یک اهواز است، ادامه داد: در قطب سه این مسابقات ۱۷ و ۱۸ اسفندماه ویژه دانش‌آموزان پسر مقاطع متوسطه اول و دوم و ۱۹ و ۲۰ اسفندماه برای دانش‌آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار خواهد شد.

رفیعی‌دهکردی گفت: برگزیدگان جشنواره‌های قطبی به مرحله نخبگان که به میزبانی اداره آموزش و پرورش آبادان در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند. مرحله قطبی جشنواره قرآن و عترت در رشته‌های قرائت، ترتیل و تحقیق، حفظ ویژه و عمومی، تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه،‌ مداحی و اذان به همراه احکام برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار