تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۴۰۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
دو و میدانی خوزستان در سال های اخیر افت محسوسی داشته است
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رشته دو و میدانی در این استان در سال های اخیر افت محسوسی داشته که باید آن را جبران کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رشته دو و میدانی در این استان در سال های اخیر افت محسوسی داشته که باید آن را جبران کرد.

فرامرز کیانی زاده در مجمع انتخاب رئیس هیئت دو و میدانی استان خوزستان اظهار کرد: دو و میدانی خوزستان سال های پیاپی فعال است و در تمامی رده های سنی یا مدال آور داشته و یا اینکه روی سکو بوده است. این استان سابقه بسیار خوبی در دو و میدانی دارد و با مدیریت صحیح می توان آن را به دوران اوج و طلایی قبل رساند.

وی افزود: این رشته در خوزستان، ۶ تا هفت سال است که افت محسوسی داشته و البته در این سالها نیز تک چهره هایی داشتیم ولی نمی توان آن را طی این سال ها پرکار و یا دارای فعالیت خوب دانست.

کیانی زاده عنوان کرد: بیان مشکلات کار سخت نیست ولی مدیر خوب باید در راستای حل آنها و رفع کمبودها تلاش کند. اداره کل ورزش و جوانان وظیفه خود می دانست برای خروج این هیئت از رکود، فعالیت هایی را انجام دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: دو و میدانی رشته مادر است ولی اعتقاد داریم باید به این رشته پرمدال توجه بیشتری داشته باشیم. این رشته هم مواد مختلفی دارد و هم اینکه مدال های بسیاری را می تواند نصیب استان و به تبع کشور ایران کند.

کیانی زاده تصریح کرد: برخی رشته ها قهرمان پروری ندارند ولی در رشته دو و میدانی بسیاری از شهرهای این استان قهرمان دارند. یک تعداد زیادی از شهرهای ما دارای استعدادهای خوبی بوده و هنوز هم هستند ولی نیاز به یک مدیریت در رأس استان به اسم رئیس هیئت داریم.

وی با اشاره به اینکه نیاز به یک ثبات مدیریتی در هیئت دو و میدانی استان داریم، خطاب به خنفری رئیس جدید هیئت دو و میدانی خوزستان گفت: باید از ظرفیت تمامی پیشکسوتان و برنامه ریزی های سایر کاندیداها استفاده و همواره بازدید و سرکشی را از شهرستان ها داشته باشید.

کیانی زاده افزود: در برخی از رشته ها به دنبال پیشرفت هستیم ولی در رشته دو و میدانی در ابتدا باید به فکر بازگرداندن جایگاه قبلی و بعد به فکر پیشرفت بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان اظهار کرد: پیست های موجود عمدتا زمین های خاکی است ولی به هر حال قهرمانان بسیاری از این پیست ها استفاده کردند. در خرمشهر پیست استاندارد و بین المللی و حتی در اهواز سه پیست استاندارد داریم که باید از این ظرفیت ها استفاده کنیم. باید در مرحله اول از استعداد شهرستان های فعال از جمله سوسنگرد، هویزه، بستان، ایذه، خرمشهر، آبادان و ماهشهر در ابتدا استفاده و بعد هم نسبت به جذب سایر شهرستان ها اقدام کنیم.

کیانی زاده عنوان کرد: دو و میدانی به این نیست که فقط به شهرستان اهواز نگاه ویژه ای داشت بلکه باید به سایر شهرستان ها به ویژه آن فعال ها نیز توجه داشته باشیم.

وی خطاب به رئیس جدید هیئت دو و میدانی خوزستان گفت: با توجه به اینکه در خرمشهر مستقر هستی باید یک دبیر توانمند و کاربلد به دور از قومیت گرایی و رفاقت انتخاب کنید تا نقص شهرستانی بودنتان خیلی خودش را نشان ندهد. همچنین یک رئیس خوب هم باید برای هیئت دو و میدانی اهواز انتخاب کنید تا هیئت استانی به دنبال انجام امور شهر اهواز نباشد.

کیانی زاده گفت: باید برای بانوان نیز برنامه ریزی های خوبی شود که در دوره های قبلی نیز مدال آوری بسیاری در رشته دو و میدانی داشتند. در حقیقت در بخش بانوان استعدادهای خوبی داریم و وقتی مدعی داشتن استعداد هستیم به خاطر این است که حتی سابقه هم داریم. از رئیس فدراسیون دو و میدانی قول گرفتیم که به میزان کمک های استان به صورت برابر به هیئت دو و میدانی خوزستان کمک کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار