تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۰۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت از یک مطب دندانپزشکی در ایذه و دستگیری سارقان
مطب یک دندانپزشکی در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان ایذه یکشنبه شب مورد دستبرد سارقان قرار گرفت که سارقان بلافاصله دستگیر شدند
مطب یک دندانپزشکی در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان ایذه یکشنبه شب مورد دستبرد سارقان قرار گرفت که سارقان بلافاصله دستگیر شدند.

فرمانده منطقه انتظامی ایذه عنوان کرد: شخصی به نام دکتر نصیری با مراجعه کلانتری 11 از سرقت وسایل مطب شخصی خود در این خیابان خبر داد.

سرهنگ محمدی زاده گفت:در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت پیگیری قضایی به دادسرای این شهرستان ارجاع شد.

محمدی زاده تصریح کرد:پس از اخذ دستور قضایی و ارجاع پرونده به اداره آگاهی ابتدا پلیس آگاهی در یک اقدام غافلگیرانه وشگرد پلیسی خود سارقین را کمتر از 48ساعت و بلافاصله با دستور ورود قضایی محل اختفای متهمین را شناسایی و دستگیر کردند.

وی اضافه کرد :پس از دستگیری متهمین با روش های خاص پلیسی به محض دستگیری به بزه خود اقرار کرده و تحقیقات اولیه در خصوص کشف سرقت های انجام شده در دستور کار پلیس آگاهی این این شهرستان قرار گرفت .

وی گفت: تمام اموال مسروقه که شامل وسایل لوازمات داندانپزشکی این مطب بوده کشف و ضبط گردید وبا دستور قضایی طی صورتجلسه ای تحویل مالباخته شد.

وی در پایان افزود:کسانی که قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم را داشته باشند پلیس با آنان با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
ضمن تقدير وتشكر از نيروي انتظامي؛ازفرماندهي محترم منطقه انتظامي ايذه خواهشمنداست با توزيع كنندگان موادمخدر درمحلات برخورد گرددبعضي اوقات درملا عام ودرون خودرو نسبت به مصرف اقدام مينمايند.
:
:
:
آخرین اخبار