تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انبار بزرگ برنج قاچاق در اهواز کشف و پلمب شد
در بازرسی از این انبار، مقدار 254 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش 13 میلیارد ریال کشف شد
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی یک انبار بزرگ برنج قاچاق را در کلانشهر اهواز کشف و پلمب کردند.

سردار محمدرضا اسحاقی در این ارتباط توضیح داد:در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با انجام اقدام های پلیسی انبار دپوی محموله برنج قاچاق را در اهواز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی از این مکان بازرسی کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار، مقدار 254 تن برنج خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی به ارزش 13 میلیارد ریال کشف شد.

سردار اسحاقی افزود: در این راستا ماموران پلیس این انبار را با حضور نماینده اداره های کل تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت خوزستان پلمب و مالک انبار را بازداشت و به مراجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان و خستگی ناپذیر پلیس با اخلالگران اقتصادی و قاچاقچیان همنچنان با قاطعیت و جدیت ادامه دارد.

در سال جاری بیشترین کشفیات کالاهای قاچاق در خوزستان برنج ، چای ، مواد آرایشی و بهداشتی ، لاستیک خودرو و لوازم خانگی و سرمایشی بوده است.

اغلب این کالاهای قاچاق از کشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص امارات متحده عربی و کویت در قالب کالاهای ملوانی بارگیری می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار