تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۴۰۲۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرسپولیس بازیکن دو پسته می خواهد؛
دغدغه برانکو برای جذب بازیکن جدید
موضوعی که برانکو برای جذب بازیکن به آن اهمیت ویژه ای می‌دهد توانایی بازی در دو پست است. برانکو یک مدافع می‌خواهد که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را نیز داشته باشد
برانکو ایوانکویچ در یکی از اظهار نظرهای اخیرش اعلام کرد که دیگر جایی برای بازیکن در فاز هجومی در  تیمش ندارد و قصد دارد بازیکنانی با خصوصیات تدافعی جذب کند.

پرسپولیس در حال حاضر تنها یک بازیکن جای خالی دارد و اگر محمد امین آرامطبع که در آستانه جدایی قرار دارد، از جمع سرخپوشان جدا شود، دو جا برای تیم برانکو باقی خواهد ماند.

این درحالی است که سرمربی پرسپولیس تنها برای اینکه بازیکنان اوکراینی قرارداد بالایی با پرسپولیس دارند، نمی‌تواند آن ها را از لیست خارج کند. با این وجود پرسپولیس تنها یک بازیکن آسیایی می‌تواند جذب کند و گزینه دیگر تیم برانکو داخلی خواهد بود.

سرخپوشان که در جذب خلیل زاده به بن‌بست خوردند، مدافع تیم ملی فوتبال عراق را زیر نظر دارند تا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن تا آخر هفته پس از اینکه رضایت نامه اش را باشگاه نیرو هوایی عراق بگیرد و سرخپوش شود.

البته برانکو در حالی به جذب این بازیکن عراقی تمایل نشان داده است که برایش دو پسته بودن بازیکن و توانایی بازی بازیکن در هافبک دفاعی برایش مهم است و موضوع دیگر اینکه سرمربی پرسپولیس توانایی مدافعش در بازیسازی نیز برایش مهم ویژه‌ای دارد.

البته سرمربی سرخپوشان به دنبال مدافع چپ نیز می‌گردد که در صورت فراهم بودن شرایط مدافع نیز جذب کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار