تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۴۰۲۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پگاه خوزستان به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد
شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان به لحاظ اقدامات مثبت زیست محیطی به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوش گفت:شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان به لحاظ اقدامات مثبت زیست محیطی به عنوان واحد صنعتی سبز کشور انتخاب شد.

فیروز حاجی کلی روز پنجشنبه در همایش پیاده روی به مناسبت 29 دی روز هوای پاک درشرکت شیرپاستوریزه پگاه خوزستان در سخنانی روز هوای پاک را فرصتی برای توجه بیشتر به طبیعت و محیط زیست عنوان کرد و گفت:حفظ محیط زیست در گرو فرهنگ سازی و مشارکت آحاد مردم جامعه است.

وی گفت : یکی از مولفه های اساسی زندگی سالم وجود هوای پاک است که به اجتماع روحیه نشاط و سرزندگی می بخشد و این امر هم محقق نمی شود مگر با حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا که باید همه در برابر این مهم مسئولیت مدار باشند .

حاجی کلی افزود:در حقیقت هوای پاک یک سرمایه انسانی برای جامعه محسوب می‌شود و کمک به پاک نگه داشتن آن یک مسئولیت اجتماعی برای همه‌ است و همه مسئولان باید با فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ پاک نگه داشتن هوا و محیط زندگی، این مسئله مهم را در جامعه رواج دهند.

مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان دراین مراسم اظهار داشت : هوای پاک یکی از اساسی ترین مسئله زندگی انسانها است که باید با رعایت بهداشت ، الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف ، پاکی محیط و فضای زندگی را تأمین نماییم .

مهندس علی خلیلی با اشاره به لزوم نهادینه کردن الگوی مصرف و بهینه سازی آن در بین دانش آموزان ، از معلمان و فرهنگیانی که در مراسم حضور داشتند خواست در راستای آموزش و نهادینه سازی فرهنگ مصرف مطلوب بین دانش آموزان اهتمام ورزند.

در این همایش پیاده روی که مدیرعامل و کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان وروسای تعدادی از ادارات شهرستان شوش ودانش آموزان مدرسه سمیه شرکت داشتند ،مسافت یک کیلومتری اطراف شرکت پگاه خوزستان پیموده شد و به قید قرعه جوایزی بین شرکت کنندگان توزیع گردید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار