تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۴۰۳۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم اهواز در مجلس:
نشست های کارگروه حل مشکلات بخش های کوچک مستمر است
نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مستمر نشست های کارگروه حل مشکلات بخشداری ها و دهیاری های این شهرها به منظور حل مشکلات مردم خبر داد
نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی از برگزاری مستمر نشست های کارگروه حل مشکلات بخشداری ها و دهیاری های این شهرها به منظور حل مشکلات مردم خبر داد.

علی ساری شامگاه جمعه در نشست هفتگی کارگروه بخشداری ها و دهیاری ها با موضوع بررسی مشکلات بخش (گمبوعه) حمیدیه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، حمیدیه و باوی با مناطقی مواجه هستیم که اکنون حدود یک میلیون و۸۰۰ تا۹۰۰هزار نفر جمعیت دارد، بنابراین شناسایی دقیق مشکلات و ارزیابی مناطق مختلف این شهرها تا قبل از تعریف سیستم دقیق برای آنها، انجام شدنی نیست.

وی تأکید کرد: از این به بعد باید شیوه پیگیری برای حل مشکلات و مسائل را دسته بندی و در موضوعات صرفا کلی گویی نکنیم و بخواهیم به راحتی از آنها عبور کنیم.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی گفت: اصرار داریم که جلسات برای بخش های مختلف برگزار و در این نشست ها ضمن بیان مسائل، مسئولان اجرایی و دهیاران نیز گزارش ارائه کنند که برای برطرف شدن مشکلات چه کاری را تاکنون انجام داده اند.

ساری با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت های هر شهرستان استفاده شود، عنوان کرد: بسیاری افراد فکر می کنند زمانی که در مرکز استان نیستند جایی برای پیشرفت وجود ندارد اما اگر دقیق ارزیابی شود، مشاهده می کنیم که پتانسیل های خوبی در مسئولان شهرستان ها نیز وجود دارد و باید از ظرفیت های نهفته حوزه خود برای پیشرفت و توسعه آن حوزه بهره مند شود.

وی بیان کرد:‌ برگزاری این نشست های پیگیری برای رفع مشکلات بخش ها و شهرهای مختلف شهرستان اهواز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و انتظار دارم تا مسائل و راهکاری مختلف برای حل مشکلات به خوبی و با جدیت بالا توسط دهیاران، بخشداران و فرمانداران دنبال شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی محلی در این نشست ها باید به بیان راهکارهای مناسب به منظور رفع مشکلات پرداخته و در عین حال نیز ضمن بهره مندی از پتانسیل ها پای صحبت مردم نیز بنشینند.

ساری عنوان کرد: تمام مشکلات و مسائل مطرح شده در این نشست ها همراه با مستندات و آمار لازم جمع آوری و پیگیری و برطرف شدن آن در دستور کار قرار می گیرد.

وی ادامه داد:‌ گاهی مواقع با وجود تلاش برخی مسئولان اما کمبود اعتبار و بودجه مانع برخی از امور می شود. به عنوان نماینده باید کنار مدیران استان باشیم و مشکلات را به مرکز منتقل کنیم تا بتوان راهکاری به منظور رفع معضلات پیدا کنیم.

نماینده اهواز یادآور شد: برخی از سازمان های دولتی ابزاری ندارند ولی ما با وجود کمبود امکانات و بودجه از آن ها انتظار کار داریم. باید ابتدا کمک و حمایت کنیم. ما اینجا آمده ایم تا مشکلات روستاها را گوش کنیم و ارزیابی دقیقی صورت بگیرد که به چیزی نیاز داریم. ظرفیت شناسی هم شود حتی مسئولان شهرستانی که تلاش می کنند نیز شناسایی شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

ساری با بیان اینکه انسجام و وحدت رویه خوبی میان نمایندگان اهواز وجود دارد، گفت: از سایر نمایندگان اهواز نیز به خاطر این وحدت رویه تقدیر می کنم و به تمامی مردم این شهرستان قول می دهم که هر سه نفر ما با تلاش شبانه روزی برای خدمت به آنها تلاش می کنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تقسیم کار بین نمایندگان اهواز ادامه داد: به طور مثال از پتانسیل همایون یوسفی در حوزه  بهداشت و در حوزه کشاورزی هم از جواد کاظمی نسب الباجی نیز استفاده می کنیم و سایر مسائل را نیز با هم به اشتراک می گذاریم تا همه مسئولیت ها بر دوش یک نفر نباشد بلکه با همکاری همدیگر انجام شود.

نشست کارگروه بخشداری ها و دهیاری های دفتر علی ساری نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون با موضوع بررسی مشکلات بخش گمبوعه با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و همچنین دهیاری ها و رؤسای شورای روستاهای بخش در محل دفتر نماینده اهواز برگزار شد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: علی ساری
:
:
:
آخرین اخبار