تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۴۰۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروز کریمی: باید مشکلات خانوادگی را حل کنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما باید یک نشست خانوادگی داشته باشیم و اختلافات را حل کنیم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما باید یک نشست خانوادگی داشته باشیم و اختلافات را حل کنیم.

فیروز کریمی پس از تساوی برابر سپاهان در اصفهان با اشاره به اختلافات میان هواداران این تیم و برخی از بازیکنانش، گفت: ما باید یک نشست خانوادگی داشته باشیم و اختلافات را حل کنیم. در هر تیمی مشکلات وجود دارد اما باید بتوانیم مشکلات را بیان کنیم و آنها را از بین ببریم. تعامل بهترین راه است و باید ببینیم مشکلات چیست، در آینده می‌توانیم آنها را از بین ببریم.

وی با بیان این که بعد از نیم فصل دوم تیم‌ها به دو گروه تقسیم می شوند، افزود: در نیم فصل نخست مشخص نیست که تیم‌ها برای چه چیزی تلاش می‌کنند و برخی از تیم‌ها فقط برای بقا در لیگ برتر به میدان می‌آیند اما الان لیگ به دو بخش تقسیم شده و یک بخش برای قهرمانی و کسب سهمیه و بخش دیگر برای بقا در لیگ برتر بازی می‌کند. در نیم فصل دوم کسب یک امتیاز از همه بازی‌ها می‌تواند یک تیم را در لیگ حفظ کند. ما از شرایط کاریمان رضایت داریم و عملکردمان قابل قبول بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات، گفت: در جنوب کشور بازیکنان مستعدی وجود دارد. از طرفی هم برای جذب بازیکن با مشکلات مالی مواجه هستیم که بر اساس آن در نقل و انتقالات حاضر می‌شویم.

وی با تعریف و تمجید از ورزشگاه نقش جهان، گفت: در مجموع فکر می‌کنم نقش جهان یکی از زیباترین ورزشگاه‌های آسیا و حتی جهان است. هر کسی که این ورزشگاه را ببیند به خودش می‌بالد. باید به خوبی از آن نگهداری شود و نگذاریم بعد از چند سال فرسودگی به سراغ آن بیاید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار