تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۴۱۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: فشردگی مسابقات لیگ نگران‌کننده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فشردگی مسابقات لیگ برای ما در لیگ قهرمانان آسیا نگران‌کننده است
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فشردگی مسابقات لیگ برای ما در لیگ قهرمانان آسیا نگران‌کننده است.

سید اکبر پورموسوی اظهار کرد: در حال حاضر با فشردگی مسابقات رو به رو هستیم و این فشردگی با توجه به اینکه بازی های باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم، برای ما نگران‌کننده است. با توجه به این فشردگی، ما بیشتر به دنبال ریکاوری هستیم.
 
وی در ادامه در خصوص دیدار با پدیده خاطرنشان‌کرد: بازی های گذشته این تیم را آنالیز کردیم و نسبت به این تیم شناخت داریم و سعی می کنیم روی نقاط ضعف و قوت آن کار کنیم. از همه مهم‌تر این است که ما مصمم هستیم تا امتیاز خانگی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با امید به برگشت تیمش به جمع مدعیان، گفت: در حال حاضر فاصله تیم ها نزدیک به هم است و ما باز می‌توانیم حداقل در جمع مدعیان قرار بگیریم، چرا که در هفته‌هایی که ما مساوی کردیم، حریفان‌مان نیز به نتیجه تساوی رسیده اند. در هر صورت ما با یک برد می توانیم سه چهار پله صعود در جدول رده بندی داشته باشیم.

وی در خصوص جذب چپارف، بازیکن استقلال تهران، عنوان کرد: روز گذشته طی مصاحبه هایی که داشتم گفتم که این موضوع را از خبرنگاران شنیدم، به هر حال امروز وضعیت استقلال تهران برای اینکه اجازه یارگیری دارد یا خیر مشخص می‌شود. ما در این زمینه مکاتبه ای با استقلال تهران نداشته ایم اما اگر چپارف بتواند با شرایط ما کنار بیاید، بازیکن خوبی است و از آمدن او استقبال می کنیم. به هر حال شرایط ما خاص است و برای جذب بازیکن نگاه به شرایط باشگاه‌مان داریم و با آن پیشنهاد مالی که این بازیکن به استقلال تهران رفته است، طبیعتا نمی توانیم آن را جذب کنیم.

پورموسوی در ادامه در پاسخ به این سوال که بالاخره رفع مشکلات مالی باشگاه به کجا رسید؟ گفت: در حال حاضر هیچ خبری نیست. ما در این زمینه بسیار گفته‌ایم و دیگر خسته شدیم و خیلی ها هم ناراحت شدند. در هر صورت در حال حاضر همه در خصوص این موضوع سکوت کرده اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر پیرامون جامعه داوری، گفت: در حال حاضر جامعه داوری نیاز به آرامش دارد و همه باید دست به دست هم دهیم و از داوران حمایت کنیم. داوران نیاز به جو آرام دارند تا بتوانند راحت قضاوت کنند. باید اتفاقاتی که رخ داده را کنار بگذاریم تا فوتبال‌مان به آرامش برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار