تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۴۲۱۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان میزبان مسابقات کشوری بیماران دیابتی
رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: برای دومین سال متوالی میزبان مسابقات کشوری بیماران دیابتی هستیم
رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان گفت: برای دومین سال متوالی میزبان مسابقات کشوری بیماران دیابتی هستیم.

کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد:‌ این مسابقات با حضور 14 تیم از 15 استان کشور در دو بخش آقایان و بانوان در اهواز برگزار می شود.

رییس هیأت ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان با اشاره به این که این مسابقات در بخش آقایان در رشته‌های دارت، شطرنج، تنیس‌روی‌میز و شنا و در بخش بانوان در رشته‌های دارت، شطرنج و تنیس روی میز برگزار می شود، افزود: سال گذشته مقام‌های اول و سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادیم و امیدوارم بازهم بتوانیم قهرمانی‌ خود را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: در این رقابت ها 73 ورزشکار آقا و 48 ورزشکار خانم در قالب 15 تیم در روزهای 28 و 29 بهمن ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و خوزستان به دلیل میزبانی دو تیم در این مسابقات دارد.

حاجی زاده با بیان این که تنها هیات استانی هستیم که برای دو سال متوالی میزبانی مسابقات کشوری را با هزینه خود برگزار می‌کنیم افزود:‌ اگر چه باید از اقدامات و حمایت های خیرین و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کرد.

وی با بیان این که هیات استان در دومین سالی که از فعالیت آن می گذرد موفق به کسب عنوان هیات برتر کشور شد افزود: قطعا با افزایش تعداد ورزشکاران پیوند اعضا در رشته‌های مختلف، ورزشکاران بیشتری از خوزستان در قالب تیم ملی در مسابقات جهانی حضور خواهند داشت.

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا خوزستان به برگزاری سه المپیاد ورزشی در سطح استان اشاره کرد و افزود: بدنبال آن هستیم که چهارمین المپیاد را نیز در اسفندماه به میزبانی رامهرمز برگزار کنیم.

وی در ادامه به حضور دو ورزشکار خوزستانی در قالب تیم ملی دو و میدانی اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر عملکرد ورزشکاران استان به حدی خوب بود که اکنون در تیم ملی از وجود آن ها استفاده می شود.

وی در پایان گفت: ما آماده همکاری با ورزشکاران پیوند اعضا هستیم و شرایط را برای استفاده رایگان آن ها از امکانات ورزشی مهیا کردیم و امیدواریم خانواده های ورزشکاران تعامل خوبی با هیات داشته باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار