تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۱۴۲۲۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریزگردها چهار پرواز فرودگاه آبادان را لغو کرد
در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان که این میزان در برخی ساعات در آبادان و خرمشهر به 18 برابر حد مجاز رسید، چهار پرواز روز شنبه فرودگاه بین المللی آبادان لغو شد
در پی وقوع پدیده ریزگردها در استان خوزستان که این میزان در برخی ساعات در آبادان و خرمشهر به 18 برابر حد مجاز رسید، چهار پرواز روز شنبه فرودگاه بین المللی آبادان لغو شد.

مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان شنبه گفت:پرواز تهران - آبادان شرکت هواپیمایی کیش ایر با شماره 7405 که قرار بود ساعت 7:45 دقیقه انجام شود و همچنین پرواز آبادان به تهران با شماره پرواز 7404 که قرار بود ساعت 9:45 دقیقه از آبادان به تهران انجام شود به دلیل وقوع بیش از حدمجاز ریزگردها لغو شد.

غلامرضا دهقانی زاده اظهار داشت:همچنین پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر تهران - آبادان - تهران با شماره پروازهای 043 و 042 نیز لغو شد.

سعید ابراهیمیان رییس اداره هواشناسی آبادان نیز گفت:گرد و غبار از صبح روز شنبه در آبادان شعاع دید را در شهرستان های آبادان و خرمشهر به 300 متر کاهش داد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان نیز در این خصوص گفت:میزان ریزگردها در آبادان در ساعت 8:30 دقیقه صبح روز شنبه به دو هزار و 720 میکروگرم بر مترمکعب معادل 18 برابر حد مجاز رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار