تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۴۲۵۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات سفر روحانی به خوزستان
سفر رئیس جمهور به خوزستان در راستای بررسی مشکلات پیش‌آمده و اتخاذ دستورات لازم در زمینه حل این معضلات، تامین اعتبارات پروژه‌هایی در رابطه با رفع مشکلات زیربنایی است
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سفر رئیس جمهور به خوزستان در راستای بررسی مشکلات پیش‌آمده  و اتخاذ دستورات لازم در زمینه حل این معضلات، تامین اعتبارات پروژه‌هایی در رابطه با رفع مشکلات زیربنایی است.

علی‌حسین حسین‌زاده اظهارداشت: رئیس‌جمهور به دلیل شرایط بحرانی اخیر خوزستان و دستور ویژه مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات فردا به استان سفر می‌کند.

وی افزود: سفر رئیس جمهور به خوزستان در راستای بررسی مشکلات پیش‌آمده  و اتخاذ دستورات لازم در زمینه حل این معضلات، تامین اعتبارات پروژه‌هایی در رابطه با رفع مشکلات زیربنایی است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: سفر حسن روحانی به همراه وزرای مرتبط از جمله وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو به مدت یک روز و برای بازدید از معضلات کلان‌شهر اهواز است.

وی عنوان کرد: تاکنون سفر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان اعلام نشده است.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
واقعا لطف ميكنن. ولي لطفا مصوبات قبلي رو اجرايي كنن بهتر از اومدن به خوزستانه.
گروه ملی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
0
ازای رییس جمهوربپرسیدماشب عیدتان اوضاع شرکت گروه ملی چه خاکی از داخل یا خارج کشور بریزیم روی سرمون که به داد ما کارگران بدبخت برسید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
0
تمام این مشکلات به صورت مکتوب و با تهیه فیلم از مشکلات زیر بنایی به صورت برگزاری ویدیو کنفراس با هزینه کمتر انجام می شد.ما نیازی به سفر پرهزینه وزرا نداریم بلکه نیاز به انجام بلا فاصله عملیات بهسازی برای رفع کامل مشکل داریم.کاشکی به فکر هزینه ای که این سفر در بر دارد و می توانست درجای دیگر صرف شود باشید.
:
:
:
آخرین اخبار