تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۴۲۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان:
10 درصد کاروان‌ راهیان نور از دانشگاه‌های خوزستان هستند
کاروان‌های راهیان نور خوزستان حدود 10 درصد جمعیت کل اردوهای راهیان نور کشور را تشکیل می‌دهند
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: کاروان‌های راهیان نور خوزستان حدود 10 درصد جمعیت کل اردوهای راهیان نور کشور را تشکیل می‌دهند.

محمد شهباز اظهار کرد: از هفته گذشته ثبت‌نام و تبلیغات اردوهای راهیان نور در دانشگاه‌های استان آغاز شده است و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگا‌ه‌ها برای ثبت‌نام اردوهای راهیان نور اقدام کنند. اعزام‌ دانشجویان خوزستانی از 11 اسفند‌ماه آغاز می‌شود و تا ۲۰ اسفند‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در خوزستان حدود 10 هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند، افزود: امسال نیز برای شرکت ۱۰ هزار نفر در اردوها آمادگی داریم. اعزام کاروان‌های راهیان نور استان‌های مختلف از 15 بهمن آغاز شده است و تا 15 فروردین ادامه دارد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی خوزستان گفت: البته اوج اردوها از ۱۷ بهمن‌ماه تا ۲۸ اسفند‌ماه است و معمولأ ۱۰۰ هزار نفر از سراسر کشور در اردوها شرکت می‌کنند که دانشجویان خوزستانی 10 درصد کل اعزام‌های کشور را تشکیل می‌دهند.

شهباز با اشاره به اعزام مداح و روحانی همراه کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: دانشجویان در این اردوها از مناطق عملیاتی و بیمارستان‌های صحرایی زمان جنگ تحمیلی بازدید می‌کنند؛ 20 اسفندماه هم‌زمان با اتمام اردوها همایش بزرگ کشوری برای کاروان‌های  دانشجویی راهیان نور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در انتخاب دانشجویان برای اعزام به اردوها دانشجویانی که برای اولین‌بار در اردوها شرکت می‌کنند، در اولویت قرار دارند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار