تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۳۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش دمای هوا از روز شنبه در خوزستان
مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به آغاز بارندگی در اغلب شهرهای این استان از صبح پنجشنبه گفت: پیش بینی می شود دمای استان از روز شنبه 2 تا 4 درجه کاهش یابد.

کوروش بهادری  اظهار کرد: اغلب شهرهای استان از صبح امروز شاهد بارندگی بوده است، البته میزان این بارش کم بوده است.
وی درباره اطلاعیه پیشین این اداره کل مبنی بر وقوع گرد و خاک در روز پنجشنبه افزود: بر اساس این پیش بینی احتمال وقوع گرد و خاک از ظهر پنجشنبه به صورت موقت و تا پایان این روز وجود دارد که با توجه به وقوع بارندگی در خوزستان، عراق و سوریه انتظار داریم با مرطوب شدن کانون ها، شاهد وقوع گرد وخاک نباشیم یا شدت آن کاهش یابد.
بهادری اظهار کرد: پیش بینی بارندگی تا روز جمعه بوده و از روز شنبه با عبور سامانه ناپایدار، جو استان پایدار خواهد شد و دما نیز 2 تا 4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
وی همچنین گفت: در 24 ساعت گذشته هندیجان با 27 درجه گرم ترین و ایذه با 9 درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان بوده و دمای اهواز نیز بین 11 تا 24 درجه سانتیگراد نوسان داشته است.
بر اساس این گزارش، هواشناسی خوزستان پیش بینی کرده بود از اواخر چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه امواج ناپایدار سبب بارش هایی به همراه رعد و برق در استان خواهد شد که ازحجم زیادی برخوردار نیست.
همچنین از ظهر پنجشنبه به بعد وزش باد قابل ملاحظه و برخاستن گرد و غبار در نواحی جنوبی، مرکزی و غربی پیش بینی شده و اداره کل بحران استانداری خوزستان نیز نسبت به وقوع گرد و خاک در روز پنجشنبه هشدار داده بود.
اواخر هفته گذشته نیز برخی نقاط خوزستان از جمله اهواز شاهد بارش باران بودند به صورتی که میزان بارندگی در اهواز 6.4 میلی متر ثبت شد.
بر اساس اعلام هوشنگ حسونی زاده معاون مطالعات پایه و طرح های جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان در ستاد بحران استان در اواخر بهمن امسال، 85 درصد پیش بینی بارندگی در این استان محقق نشده است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Sara
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
شنبه 14 اسفند 95 هوا پاک است؟یعنی از گرد و غبار خبری نیست؟
:
:
:
آخرین اخبار