تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۴۳۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز:
بودجه ورزش و جوانان خوزستان سال آینده ۵ برابر می شود
بودجه اداره کل ورزش خوزستان در سال آینده حدود پنج برابر می شود و کمک بسیاری به ورزش استان به ویژه کلانشهر اهواز می کند
رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: بودجه اداره کل ورزش خوزستان در سال آینده حدود پنج برابر می شود و کمک بسیاری به ورزش استان به ویژه کلانشهر اهواز می کند.

سید علی حسینی روز جمعه در مراسم اختتامیه مسابقات بسکتبال بانوان اهواز اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده و در عین حال آموزش و تربیت نیمی دیگر از جامعه را هم برعهده دارند؛ همین موضوع باعث شده تا جایگاهی که بانوان در جامعه دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شود.

وی افزود: این باعث می شود که مسئولیت برای ما سخت تر و حوزه بانوان ضمن برخورداری از اهمیت بیشتر بلکه مسئولیت ها را نیز سنگین تر کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز تصریح کرد: بسکتبال در اهواز چندسالی تعطیل و راکد بود و گاهی از طریق هیئت استان مسابقات مقطعی در سطح استان برگزار می شد ولی حدود هشت ماهی هست که هیئت آن را برای اهواز فعال و راه اندازی کردیم.

حسینی بیان کرد: جلسات متعددی با هیئت بسکتبال اهواز تشکیل و هدفگذاری های بسیاری را نیز برای آنها انجام دادیم که از آن جمله می توان به استعدادیابی و راه اندازی لیگ های رده های مختلف سنی در اهواز اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: الحمدلله هیئت بسکتبال اهواز در مقوله هدفگذاری ها را به خوبی اجرایی و موفقیت هایی نیز کسب کردند. آنها مسابقاتی را در رده های مختلف پیشکسوتان، نوجوانان و جوانان برگزار و همچنین حدود هفت آکادمی یا مدرسه بسکتبال از جمله مدرسه حدادی با حدود ۲۰۰ ورزشکار را در اهواز راه اندازی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز یادآور شد: حضور مقتدرانه هیئت اهواز در لیگ های مختلف استانی و کشوری از دیگر موفقیت های این هیئت است. الحمدلله گام به گام در حال حرکت هستند و در لیگ استان که قبلا مقامی نداشتند ولی امسال بعد از مدت کوتاهی از راه اندازی هیئت، تیم بانوان به مقام نایب قهرمانی استان رسیده است.

حسینی تأکید کرد: مطمئن هستم با توجه به صحبت های مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین اعلام اداره حقوقی وزارت، در کنار برنامه ریزی های انجام شده بودجه اداره کل ورزش خوزستان در سال آینده حدود پنج برابر می شود و کمک بسیاری به ورزش استان به ویژه کلانشهر اهواز می کند.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با اعضای شورای شهر اهواز برگزار و قول های مساعدی نیز داده شد، گفت: در زمینه ساختار ورزش و جوانان از جمله بانوان باید اماکن موجود در اهواز باید آنها متعلق به اداره ورزش و جوانان باشند که با همت مدیرکل توانستیم تعدادی از آنها را جذب کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز در پایان خبر داد: برای بسکتبال نیز تاکنون سالن ۲۲ بهمن در خدمت هیئت استان بوده و امیدوارم تا سال آینده بتوانیم بخش اعظمی از این سالن را در اختیار ورزشکاران اهوازی به ویژه بانوان قرار بدهیم. هم اکنون در حال انجام مذاکرات با مدیرکل و هیئت بسکتبال استان هستیم تا این سالن را در اختیار هیئت اهواز نیز قرار بدهند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار