تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۱۴۳۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: لخویا جز بهترین تیم های آسیا است
لخویا یکی از بهترین تیم های لیگ قطر و فوتبال آسیا است و به خوبی می دانیم که کار سختی پیش رو داریم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: لخویا یکی از بهترین تیم های لیگ قطر و فوتبال آسیا است و به خوبی می دانیم که کار سختی پیش رو داریم.

سید علی اکبر پورموسوی اظهار کرد: بازیکنان تیم برای بازی با لخویا از انگیزه و آمادگی خوبی برخوردار هستند و نام و نشان یک تیم برای آن ها مهم نیست.

سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که تیم لخویا از 12 بازیکن خارجی و هشت ملی پوش برخوردار است افزود: با این وجود ما استقلال خوزستان هستیم و مطمئن باشید بچه های ما هراسی از تیم مقابل ندارند.

وی با بیان این که پیروزی در این بازی راه ما را برای صعود هموارتر خواهد کرد افزود: بی شک برای کسب هر سه امتیاز بازی وارد میدان می شویم و می خواهیم از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را ببریم.

پورموسوی در ادامه به وضعیت بازیکنان مصدوم تیمش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر علی اصغر عاشوری و وحید شیخ ویسی دو بازیکن مصدوم تیم هستند که امیدواریم تا روز بازی شرایط بهتری داشته باشند و بتوانیم از وجود آن ها استفاده کنیم.

وی گفت: قطعا هر دو بازیکن جزء نفرات کلیدی تیم بوده و حضورشان به ما کمک بسیاری می کند اما بالاخره مصدومیت جزیی از فوتبال است و نمی توان کاری کرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون نتایج خوبی در جام قهرمانان آسیا کسب کردیم در حالی که دور از انتظار همگان بود و امیدوارم که بازی سوم خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشته و پیش از آغاز سال جدید دل مردم خوزستان را شاد کنیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: بعد از این که بانک ملی اسپانسر تیم شد عده ای فکر می کنند که پول فراوانی به تیم تزریق شده است در حالی که تنها یک میلیارد تومان به تیم تزریق شد که حداقل شب عید بازیکنان به خوبی سپری شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم که مردم خوزستان در روز سه‌شنبه با حضور پرشور خود در ورزشگاه یک حماسه تاریخی در ورزش خوزستان به ثبت برسانند و دست از حمایت تیمشان برندارند.

تیم استقلال خوزستان در هفته سوم از لیگ قهرمانان آسیا ساعت 17 روز سه‌شنبه 24 اسفندماه میزبان تیم لخویا قطر خواهد بود.

استقلالی های خوزستان در حال حاضر با انجام دو بازی و کسب 6 امتیاز صدرنشین گروه B مسابقات جام قهرمانان آسیا هستند.

همچنین تیم لخویای قطر با چهار امتیاز در مکان دوم جدول جای دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار