تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۱۴۳۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه علوم دریایی خرمشهر و هواشناسی خوزستان
رئیس پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از انعقاد تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و اداره‌کل هواشناسی خوزستان به‌منظور انجام همکاری‌های مشترک خبر داد
رئیس پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از انعقاد تفاهم‌نامه میان این دانشگاه و اداره‌کل هواشناسی خوزستان به‌منظور انجام همکاری‌های مشترک خبر داد.

آرش لرکی در خصوص این تفاهم‌نامه که امروز امضا شد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه سه ساله گام نخست برای همکاری‌های اداره‌کل هواشناسی با دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است تا در جلسات آینده حوزه‌های موردعلاقه دو طرف برای گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی مشخص و کارگروه‌های تخصصی مربوطه تشکیل شوند.

وی افزود: همکاری مشترک جهت تدوین برنامه‌ها و چشم‌انداز فعالیت‌های محلی منطقه‌ای، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مشترک، گذراندن دوره‌های کارورزی و کارآموزی دانشجویان جهت ارتقای سطح دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه، همکاری دانشگاه در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی در قالب دانش‌افزایی کارکنان اداره‌کل هواشناسی، بهره‌گیری از امکانات آزمایشگاهی و منابع انسانی در همکاری مشترک و مطالعات دو‌سویه، اجرای طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی مشترک و تبادل داده‌ها و اطلاعات پژوهشی در قالب موضوعات موردنظر طرفین، از اهم مواد این تفاهم‌نامه است.

رئیس پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: در جلسه امروز خلاصه‌ای از وضعیت دانشگاه توسط معاونت پژوهشی و نکاتی درباره شرح وظایف اداره‌کل هواشناسی و ارتباط با دستگاه‌های اجرایی توسط مدیرکل هواشناسی ارائه شد.

لرکی با اشاره به دیدگاه خوب مدیرکل هواشناسی استان نسبت به ارتباط با دانشگاه، گفت: آقای بهادری از فعالیت‌های مشترک با دانشگاه و تأسیس رشته هواشناسی دریا در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر استقبال کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار