تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۴۴۶۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نوازندگان فرانسوی در خرمشهر به اجرای زنده می پردازند
نوازندگان سرشناس فرانسوی برای نخستین بار در خرمشهر به اجرای زنده خواهند پرداخت
رئیس انجمن موسیقی خرمشهر گفت: نوازندگان سرشناس فرانسوی برای نخستین بار در خرمشهر به اجرای زنده خواهند پرداخت.

رئیس انجمن موسیقی خرمشهر اظهار کرد: لیا روک (خواننده تنور) و توماس تاکه فابر (نوازنده پیانو)  از موزیسین های برجسته فرانسوی، ساعت۱۹ جمعه ۲۵ فروردین در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر، اجرای زنده آواز و پیانو خواهند داشت.

سیدمحمدحسین مرعشی پور افزود: این گروه علاوه بر اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی و فرانسوی به اجرای اشعاری از  خیام و برگزاری ورکشاپ تخصصی نوازندگی پیانو و آواز تنور در روزهای ۲۵ و ۲۶ فروردین در مجتمع خلیج فارس خرمشهر خواهند پرداخت.

وی به معرفی این موزیسین های فرانسوی پرداخت و گفت: توماس تاکه فابر پیانیست، مربی آواز و مدیر گروه کر است که در کنسرواتور بوبیگنی، گروه کر دانشگاه سوربن و کر رجوینال مشغول به کار است و به عنوان پیانیست جوایز ملی و بین المللی متعددی را در مسابقات مختلف کسب کرده است.

 مرعشی پور ادامه داد: لیا روک نیز از فارغ التحصیلان کالج ترنتی است و به عنوان عضو گروه کر در تئاترهای متعدد به روی صحنه رفته و رپرتوار آوازی مختلفی را نیز اجرا کرده است.

رئیس انجمن موسیقی خرمشهر  با یادآور شدن اینکه حضور و اجرای برنامه زنده توسط این هنرمندان بین المللی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند و پیگیری ها و هماهنگی های دکتر امیر مهیار تفرشی پور( آهنگساز و استاد دانشگاه) بوده است، افزود: این گروه برای نخستین بار به ایران سفر می کنند و ۲۴ اسفند در تهران اجرا خواهد داشت و  روز بعد و برای اجرای دومش در ایران، در خرمشهر به روی صحنه می رود.

وی در ادامه به روند تهیه بلیط این برنامه اشاره کرد و گفت: علاقه مندان شرکت در این برنامه می توانند به صورت آنلاین و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.arvandticket.ir و یا به صورت حضوری از گیشه مجتمع خلیج فارس خرمشهر بلیط تهیه کنند.

وی افزود: همچنین متقاضیان شرکت در ورک شاپ ها می توانند به آموزشگاه موسیقی چنگ لین ۱۵ اصلی آبادان و یا انجمن موسیقی خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر مراجعه کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار