تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۴۴۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشریح اقدامات بیمارستان امام اهواز در ایام تعطیلات نوروزی
در ایام نوروز با استقرار ویژه کادر درمانی تخصصی در اورژانس و درمانگاه های تخصصی تلاش شد ارائه خدمت به هموطنان در استان خوزستان به شکل مناسب و رضایت بخشی انجام بگیرد
خوزنیوز: سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: در ایام نوروز با استقرار ویژه کادر درمانی تخصصی در اورژانس و درمانگاه های تخصصی تلاش شد ارائه خدمت به هموطنان در استان خوزستان به شکل مناسب و رضایت بخشی انجام بگیرد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر کامبیز معصومی با بیان این مطلب اظهار داشت: خدمت رسانی در اورژانس بیمارستان با وجود کادر مجرب طب اورژانس و کادر پرستاری از روزهای ابتدایی نوروز بدون وقفه انجام شد و در دو بخش اورژانس عمومی و اورژانس چشم از یکم تا 13 فروردین ماه تعداد 6 هزار و 189 مراجعه ثبت و گزارش شد.

وی ادامه داد: استان خوزستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و راه های ترانزیتی جاده ای، ریلی و دریایی آن یکی از استان های مهم کشور به شمار می رود و مراجعه بیماران به جهت دریافت خدمات درمانی از نقاط مختلف کشور به خصوص استان های همجوار و کشورهایی همچون عراق صورت می گیرد، بنابراین به لحاظ فعالیت گروه های درمانی تخصصی و فوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، فعالیت های مرکز در ایامی مانند تعطیلات نوروز که شاهد سفرهای متعدد هموطنان از سراسر کشور هستیم، به طور ویژه تر انجام می شود.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز گفت: در ایام نوروز (مدت دو هفته) از تعداد افرادی که به بیمارستان مراجعه کردند، یک هزار و 131 نفر بستری شدند و خدمات درمانی لازم را دریافت کردند.

معصومی افزود: همچنین در این ایام علاوه بر فعالیت درمانگاه عمومی اورژانس، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی نیز به ارائه خدمت به بیماران پرداختند. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته پیش از آغاز سال جدید و تنظیم جدول زمان بندی فعالیت پزشکان، درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی زنان، گوش و حلق و بینی(ENT)، اعصاب و روان، جراحی عمومی، فتوتراپی، هولتر، شنوایی سنجی، اسپیومتری، دانسیتومتری، رادیولوژی و ارتوپدی فعال بوده اند.

وی گفت: از یکم تا سیزدهم فروردین ماه امسال تعداد چهار هزار و 440 نفر به درمانگاه عمومی و یک هزار و 68 نفر نیز به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز مراجعه کردند.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز اظهار کرد: همچنین براساس گزارش ارائه شده، در مدت این ایام، عمل های جراحی اتاق عمل حوادث اورژانس 600 مورد و تعداد عمل های جراحی اورژانسی اتاق های عمل بیمارستان 141 عمل گزارش شد.
:
:
:
آخرین اخبار