تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۵۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت پخش مناظره‌ها مشخص شد
مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سه بخش مناظره اقتصادی - اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شوند
مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سه بخش مناظره اقتصادی - اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شوند.

مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار