تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری 875 کلاس آموزشی برای راکبان موتورسیکلت متخلف
به منظور کاهش تخلفات موتورسواران 875 کلاس آموزشی برای برای راکبان موتورسیکلت در این استان برگزار شد
 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به منظور کاهش تخلفات موتورسواران 875 کلاس آموزشی برای برای راکبان موتورسیکلت در این استان برگزار شد.

سرهنگ قاسم قدرتی با بیان این که تخلفات موتورسیکلت 6 درصد مجموع تخلفات استان را شامل می شود اظهار کرد: در سال 95 بیشترین ثبت تخلف برای راکبان موتورسیکلت های بوده که از کلاه ایمنی استفاده نکرده اند یا عبور غیر مجاز از پیاده رو ، گذر از چراغ قرمز و حرکت در خلاف جهت مرتکب شده اند.

وی در ادامه توضیح داد: سال گذشته در بیشتر تصادفات راکبان موتورسیکلت فاقد کلاه ایمنی بودند و بیش از 36 درصد از موتورسیکلت سواران به دلیل نداشتن کلاه ایمنی اعمال قانون شدند.

سرهنگ قدرتی اظهار کرد: پلیس راهور قبل از ترخیص وسایط نقلیه که به هر عنوان توقیف شده اند، رانندگان آنها را مورد بازآموزی قوانین و مقررات کاربردی رانندگی با رویکرد اصلاح رفتار ترافیکی قرار داده اند، که در مجموع 875 کلاس آموزشی برگزار شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان خاطر نشان کرد: ثبت تخلف و جریمه رانندگان متخلف، نظارت بر وضعیت ترافیک شهری، انسداد معابر و عملکرد ماموران راهنمایی و رانندگی از طریق دوربین های کنترل ترافیک سطح شهر قابل نظارت می باشد و امید است شهروندان نسبت به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار