تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۴۷۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسن بیت‌سعید به استقلال نزدیک شد
حضور بمب نقل و انتقالاتی در ” استقلال” قطعی شد ؛ خرید بعدی آبی ها در آستانه توافق نهایی!
شایعه دو ساله حضور حسن بیت‌سعید در استقلال تهران بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت.

شایعه دو ساله حضور حسن بیت‌سعید در استقلال تهران بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت.

حسن بیت‌سعید  که فصل پیش نقش پررنگی در قهرمانی استقلال خوزستان ایفا کرده بود، از مدت‌ها پیش با استقلالی‌های تهران وارد مذاکره شد و از این به بعد باید او را بازیکن منصوریان بدانیم.

سرمربی استقلال در نیم‌فصل لیگ شانزدهم هم جذب حسن بیت‌سعید را از مدیران استقلال طلب کرده بود که قرارداد این بازیکن با استقلال خوزستان مانع از انتقال او به تهران شد. حالا اما دو طرف برای امضای قرارداد به توافق رسیده‌اند.

اگر چه حسن بیت‌سعید  از استقلالی‌ها خواسته که توافق‌شان را رسانه‌ای نکنند و خودش هم میلی به صحبت درباره این موضوع ندارد: «صحبت‌هایی با من شده است اما الان نمی‌توانم چیزی بگویم. من بازیکن استقلال خوزستان هستم و حرفه‌ای نیست در این رابطه صحبت کنم. پس از دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال عربستان همه چیز مشخص خواهد شد.» توافق انجام شده و قول و قرارها را گذاشته‌اند، فقط مانده اعلام رسمی خبر این توافق که آن را هم به خواسته بیت‌سعید سپرده‌اند به روزهای بعد از بازی‌های استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که روزهای دوم و هشتم خرداد برابر الهلال برگزار می‌شود. شاید هم دلیل این پنهان‌کاری، پیشنهاد قطری حسن بیت‌سعید باشد که این بازیکن هنوز به آن پاسخی نداده. او تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش را به همین دلیل به بعد از بازی‌های آسیایی موکول کرده و البته به استقلالی‌ها قول داده که اگر با مشتری قطری‌اش به توافق نرسید، دیگر آنها را برای امضای قرارداد منتظر نگذارد. جالب اما واکنش سرمربی استقلال خوزستان به حضور بیت‌سعید در تیم منصوریان است. پورموسوی که تا امروز با هزاران وعده بازیکنانش را نگه داشته، می‌گوید که از توافق حسن بیت‌سعید با استقلال تهران بی‌خبر نیست: «من هم شنیده‌ام که حسن با استقلال به توافق نهایی رسیده اما هنوز خودش به من چیزی نگفته.

جالب است که حتی علیرضا منصوریان هم درباره این موضوع چیزی نمی‌گوید. هر دوی ما در کلاس‌های مربیگری هستیم و چند بار هم با یکدیگر صحبت کرده‌ایم اما او حرفی از توافق با بیت‌سعید نزده است.» سرمربی استقلال خوزستان عادت کرده بود که بازیکنانش پیش از هر تصمیمی با او مشورت کنند اما بیت‌سعید چنین نکرد که دلیلش هم دلخوری او از پورموسوی است. بازیکنان استقلال خوزستان که به خاطر بدحسابی این باشگاه هنوز در اعتصاب هستند، معتقدند که پورموسوی هم با اصرارش به ماندن آنها در تیم در به وجود آمدن شرایط فعلی بی‌تقصیر نبوده و حسن بیت‌سعید هم به همین دلیل حتی خبر توافقش با استقلال تهران را از او دریغ کرده است. خبر استقلالی شدن بیت‌سعید وقتی جذاب‌تر به نظر می‌رسد که بدانیم رحیم زهیوی هم تا توافق نهایی و امضای قرارداد با آبی‌های تهران فاصله‌ زیادی ندارد و احتمالا زوج بیت‌سعید- زهیوی را فصل آینده در خط حمله تیم منصوریان خواهیم دید.

مرجع/ جام نیوز
:
:
:
آخرین اخبار