تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۴۷۰۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
حدود ۱۹ درصد شاغلان شادگان شغل دولتی دارند
براساس آخرین آمار منتشر شده سهم کارکنان دولت از کل شاغلان شهرستان شادگان حدود ۱۹ درصد است
 معاون فرماندار شادگان گفت: براساس آخرین آمار منتشر شده سهم کارکنان دولت از کل شاغلان شهرستان شادگان حدود ۱۹ درصد است.

نعمت الله آلبوغبیش سهم کارکنان دولت از کل شاغلان شهرستان شادگان را حدود ۱۹ درصد عنوان و اظهارکرد: تعداد کارکنان دولت به ازای هر هزار نفر جمعیت در شهرستان شادگان نزدیک به ۲۸ نفر اعلام شده است.

معاون فرماندار شادگان یادآور شد: از لحاظ شاخص‌های اشتغال در بخش دولتی،  شهرستان شادگان بعد از شهرستان های دشت آزادگان، دزفول، اندیکا، هفتکل، اندیمشک و کارون در رتبه هفتم قرار دارد.

آلبوغبیش با تاکید بر ضرورت کارآفرینی بهینه در بخشهای خصوصی و تعاون در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری اظهار کرد: شهرستان شادگان با اختصاص سهم سه درصدی از کل کارکنان دولت در استان در رتبه دوازدهم جای دارد.

وی بیان کرد: از لحاظ سهم شهرستان ها از کل کارکنان دولت در استان، شهرستان اهواز با اختصاص سهم ۳۰ درصدی در جایگاه اول و شهرستان کارون با سهم کمتر از نیم درصد در آخرین  رتبه قرار دارد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه عنوان کرد: میانگین تعداد کارکنان دولت به ازای هر هزار نفر جمعیت در استان ۳۳ نفر و در کشور ۳۱ نفر تعیین شده است که به این ترتیب شهرستان شادگان از میانگین استانی پنج نفر کمتر و از میانگین کشوری سه نفر کمتر است و می بایست با پیگیری های لازم کاستیها جبران و حداقل متعادل شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار