تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۴۷۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نامزدهای معترض شورای شهر اهواز شکایت کتبی خود را به دادستانی تحویل دهند
نامزدهای معترض انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اهواز، شکایت خود را به دادستانی تحویل دهند
معاون دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: نامزدهای معترض انتخابات پنجمین دوره شورای شهر اهواز، شکایت خود را به دادستانی تحویل دهند.

علی اصغر صادقی گندمانی شامگاه دوشنبه با حضور در جمع معترضان به انتخابات شورای شهر اهواز در مقابل ستاد انتخابات، اظهار کرد: تا کنون هیچکدام از نامزدها شکایتی به دادگاه ارائه نداده اند و هر کدام از کاندیداها هر شکایتی که دارند باید آن را به صورت مکتوب به دادستانی ارائه دهند.

وی افزود: هیچ نیازی به ارائه مستندات برای شکایت نیست و هر نامزد باید به صورت کتبی شکایت خود را تحویل دهد.

صادقی گندمانی همچنین با بیان اینکه تجمع اعتراضی کمکی به نامزدها نمی کند، تاکید کرد: بر اساس قانون نامزدهای معترض به انتخابات شورای شهر دو روز نیز فرصت دارند که شکایت خود را به هیات اجرایی و نظارت تحویل دهند.

بر اساس این گزارش، انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز، اعتراضاتی در پی داشته و برخی نامزدها معتقد هستند که تخلفاتی در آن صورت گرفته است. فرمانداری اهواز نیز 22 صندوق را بازشماری و اعلام کرده که در تعدادی از صورتجلسه ها مغایرت هایی پیدا شده همچنین تعدادی از تعرفه ها، مخدوش، اسکن شده و یا دارای خط خوردگی هستند که این موارد در هیات نظارت در حال رسیدگی است و با متخلفان برخورد می شود.

شماراش آرای انتخابات شورای شهر اهواز امروز به اتمام رسید و کار هیات نظارت آغاز شده است.

پیش از این علاوه بر لیست های غیررسمی در فضای مجازی، دو فهرست غیرقطعی از 50 نفر نخست انتخابات شورای شهر اهواز توسط فرمانداری اعلام شده و قرار است نتایج قطعی روز چهارشنبه اعلام شود و پنجشنبه و جمعه نیز مهلت نامزدها برای تحویل شکایت ها به هیات های اجرایی و نظارت تحویل دهند.

فرماندار اهواز مهمترین علت تاخیر در اعلام نتایج انتخابات را حضور 600 نامزد در این دوره از انتخابات و آمار بالای صندوق ها (413 صندوق) عنوان کرده است.

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: شورای شهر اهواز
:
:
:
آخرین اخبار