تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۷۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام برنامه‌های کانون پرورش فکری خوزستان در ماه رمضان
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان برنامه‌های کانون در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خوزستان برنامه‌های کانون در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ غلامرضا شنبدی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در مراکز کانون استان خبر داد.

وی گفت: هم‌زمان با ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مراکز کانون با محوریت آشنایی بچه‌ها با قرآن، احادیث و احکام اجرا می‌شوند.

شنبدی با اشاره به این‌که در حال حاضر کانون خوزستان 60 مرکز ثابت، سیار و پستی در استان دارد افزود: مربیان پر تلاش کانون در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندرامام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، کارون، هویزه، شادگان، رفیع و هفتکل با تدارک برنامه‌های آموزش احکام، آموزش و ختم قرآن، برگزاری مسابقه‌های قرآنی، معرفی وقایع (شرح نزول قرآن)، معرفی شخصیت امامان و معصومان علیه السلام، قصه‌گویی از داستان‌های پیامبران الهی در قرآن، معرفی کتاب و دانستنی‌های قرآنی، مراسم افطاری و جشن عید فطر از کودکان و نوجوانان میزبانی خواهند کرد.

شنبدی مسابقاتی همچون مسابقه‌ روزه و رمضان در شاخه‌های حفظ حدیث، اطلاعات مذهبی، نقاشی، خاطره‌نویسی و خوشنویسی را دیگر برنامه‌های مراکز کانون در این ایام عنوان کرد و یادآور شد: هم‌زمان با شب‌های قدر نیز برنامه‌های ویژه در معرفی شخصیت حضرت علی (ع) و شأن و منزلت این لیالی برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

این مدیرکل فرهنگی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان کلاس‌های روخوانی قرآن و جلسات پرسش و پاسخ مسائل احکام برای کارکنان دفتر مرکز کانون استان برگزار می‌شود و در شب‌های قدر نیز برای کارکنان کانون برنامه‌های ویژه این لیالی در دفتر مرکزی کانون استان با حضور روحانیت معظم بر پا خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار