تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۷۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت فیروز کریمی و مجید باقری‌نیا برای سکان‌داری استقلال خوزستان/ چه کسی جانشین پور موسوی خواهد شد؟
با رفتن پور موسوی از تیم استقلال خوزستان، گزینه‌های مختلفی برای جایگزینی این مربی عنوان شده است
با رفتن پور موسوی از تیم استقلال خوزستان، گزینه‌های مختلفی برای جایگزینی این مربی عنوان شده است.

تیم استقلال خوزستان لیگ برتر سال (۹۵-۹۶) را با کسب ۴۱ امتیاز و قرار گرفتن در رده هفتم جدول رده‌بندی پایان داد، در حالی که در سال قبل بهترین نتیجه خود را رقم زد و قهرمان جام خلیج فارس شده بود.
 
استقلال خوزستان با وجود آن همه کارشکنی و بی توجهی مسؤولان نسبت به این تیم با تجربه و ریشه دار، اما در مسابقات آسیایی خوش درخشید و به مرحله دوم این رقابت‌ها با وجود کم و کاستی‌ها صعود کرد.

بدون شک مدیریت سید سیروس پور موسوی و سکان‌داری وی در تیم استقلال خوزستان تاثیر مثبتی بر نتایج این تیم خوزستانی داشت، اما پور موسوی با وجود و حضور مثبت و خوب خود در این تیم، قرار است که سال آتی را در فولاد خوزستان سپری کند.

بر همین اساس مسؤولان تیم استقلال به دنبال جایگزینی برای پور موسوی هستند، برای پر کردن این جایگاه تعدادی عنوان شده‌اند اما تاکنون گزینه نهایی اعلام نشده است.

از مجید باقری‌نیا و فیروز کریمی به عنوان دو گزینه اصلی برای سکان‌داری استقلال خوزستان یاد می‌شود، اما شانس کریمی نسبت به باقری‌نیا بیشتر عنوان شده است.

گفتنی است سیروس پور موسوی امروز در جریان رقابت با الهلال برای آخرین بار بر نیمکت استقلال خوزستان می‌نشیند و پس از آن به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار