تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۴۸۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب خبر داد:
آغاز مرحله دوم تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب از آغاز مرحله دوم تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از فردا در اهواز خبر داد
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیزجنوب از آغاز مرحله دوم تست‌گیری تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از فردا در اهواز خبر داد.

هدایت یزدی امروز اظهار کرد: براساس برنامه قبلی و پس از برگزاری مرحله نخست تست‌گیری در مسجد سلیمان، مرحله دوم تست‌گیری به مدت سه روز در ورزشگاه اختصاصی شهرک نفت اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تست‌گیری با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادهای منطقه و بازیکنان مستعد بومی انجام می‌شود، افزود: این بازیکنان از فردا زیر نظر محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مراحل تست‌گیری را انجام خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: باشگاه هم اکنون در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی است تا با جذب آنها تمرینات شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

یزدی در ادامه به وضعیت تیم وزنه‌برداری این باشگاه نیز اشاره کرد و گفت: تیم‌های وزنه‌برداری جوانان و بزرگسالان باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در سال 96 در پایگاه قهرمانی کمیته ملی المپیک در نهاوند اردو زدند.

وی تصریح کرد: این اردو از امروز به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و 25 وزنه‌بردار در آن حضور دارند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب یادآور شد: مرحله نخست مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان 11 تیر ماه و هفته نخست لیگ برتر وزنه‌برداری بزرگسالان باشگاه‌های کشور نیز از پنجم مرداد به مدت دو روز به میزبانی باشگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار