تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۱۴۹۰۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانش آموز خرمشهری نشان طلای مسابقات دو و میدانی دانش آموزی فرانسه را کسب کرد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموز خرمشهری عضو تیم دانش آموزی کشور که به مسابقات دو و میدانی 2017 دانش آموزان جهان در فرانسه اعزام شده بود نشان طلای این مسابقات را کسب کرد.

محمد تقی زاده با اشاره به اینکه مسابقات دو و میدانی جهانی در سطح دانش آموزی در اوایل تیر امسال در شهر نانسی فرانسه برگزار شد بیان کرد: علیرضا خالدی، دانش آموز دوره متوسطه دوم خرمشهر، موفق به کسب نشان طلا در رشته پرش طول این مسابقات شد.

وی افزود: تیم دو و میدانی دانش آموزان ایران در روز نخست مسابقات با کسب 367 امتیاز در پنج ماده مختلف به کار خود پایان داد که از این میان علیرضا خالدی با کسب بالاترین امتیاز در ماده پرش طول عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان درادامه افزود: در این تیم دانش آموزان در رشته های مختلف پرتاب دیسک، 400 متری، پرش طول و 110 متر با مانع به این مسابقه راه یافتند و 6 نشان طلا را کسب کردند.

تقی زاده با بیان اینکه دانش آموزان خوزستانی سهم بالایی در اعتلای ورزش قهرمانی کشور دارند، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری بر روی دانش آموزان ورزشکار خوزستانی بهترین راه برای پیشرفت ورزش قهرمانی کشور در سطح دانش آموزی است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار