تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۴۹۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیشنهاد کاپیتان تیم‌ملی برای فصل آینده لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور
به نظر من اگر کمی در ارنج مسابقات لیگ برتر تغییراتی ایجاد شود، برای فصل بعدی رقابت‌ها بهتر است و پیشنهاد من این است که محدودیت را بردارند و بازیکنانی که در دوبل بازی می‌کنند، الزاما در انفرادی بازی نکنند تا دست مربی برای انتخاب بازیکن باز باشد
پیشنهاد کاپیتان تیم‌ملی برای فصل آینده لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشورکاپیتان تیم‌ملی تنیس‌روی‌میز ایران گفت: به نظر من اگر کمی در ارنج مسابقات لیگ برتر تغییراتی ایجاد شود، برای فصل بعدی رقابت‌ها بهتر است و پیشنهاد من این است که محدودیت را بردارند و بازیکنانی که در دوبل بازی می‌کنند، الزاما در انفرادی بازی نکنند تا دست مربی برای انتخاب بازیکن باز باشد.

افشین نوروزی در خصوص قهرمانی پتروشیمی در لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور، اظهار کرد: ‌در این دوره از مسابقات شرایط جدیدی را داشتیم که در دوره‌های قبلی لیگ به این صورت نبود؛ در این دوره تیمی که به امتیاز 11 می‌رسید، قهرمان می‌شد که در نهایت با توجه به رقابتی که با تایدواتر هرمزگان داشتیم، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم.

وی ادامه داد:‌ در دیدارهای فینال، رقابت نزدیکی با تایدواتر داشتیم و با توجه به این‌که عزم‌مان را جزم کرده بودیم که در آخرین بازی فینال در ماهشهر جشن قهرمانی را بگیریم و نگذاریم کار به بازی پنجم کشیده شود، موفق شدیم در بازی شب گذشته با تلاش بازیکنان و ترکیب خوبی که کادرفنی برای این دیدار در نظر گرفته بود، با اقتدار با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را در خانه نگه داریم.

بازیکن باتجربه تیم تنیس‌روی‌میز پتروشیمی بندرامام در خصوص نقاط قوت و ضعف لیگ برتر کشور نیز عنوان کرد: شاید نقاط ضعفی هم وجود داشت ولی به نظر من این نقاط ضعف را خیلی نمی‌توان به فدراسیون نسبت داد. ما سه مسابقه بسیار مهم آسیایی، جهانی و کشورهای اسلامی را از فروردین‌ تا خردادماه پیش‌رو داشتیم و همین نیز وقفه‌ای را در برگزاری بازی‌های نهایی لیگ برتر به وجود آورد و باعث شد که از اسفند تا خردادماه، رقابت‌های لیگ برتر برگزار نشود که این نیز کمی انسجام تیمی را بر هم زد و مقصر آن هم کسی نبود.

وی ادامه داد:‌ به نظر من اگر کمی در ارنج مسابقات لیگ تغییراتی ایجاد شود، برای فصل بعدی رقابت‌ها بهتر است؛ پیشنهاد من این است که محدودیت را بردارند و بازیکنانی که در دوبل بازی می‌کنند، الزاما در انفرادی بازی نکنند تا دست مربی برای انتخاب بازیکن باز باشد و بتواند از نفرات دیگر تیم نیز استفاده کند. با توجه به تجربه‌ای که طی این سال‌ها به دست آورده‌ام، اگر این اتفاق بیافتد شاید شرایط کمی بهتر شود.

نوروزی در پایان در خصوص انصراف دانشگاه آزاد و عدم حضور این تیم در فینال، عنوان کرد: ‌دانشگاه آزاد یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ و سال‌هاست که در بحث قهرمانی و نایب‌قهرمانی رقیب پتروشیمی بوده است و خود من در گذشته بازیکن این تیم بودم و حتی توانستم همراه با این تیم به قهرمانی هم برسم. دانشگاه آزاد این توانایی را دارد که همیشه یک رقیب جدی برای پتروشیمی باشد و امسال نیز بازیکنان خوبی به خدمت گرفته بود ولی با توجه به مشکلاتی که پیش آمد و نظر مدیریتی مجموعه دانشگاه آزاد، از حضور در ادامه لیگ انصراف داد که به نظرم این موضوع به ضرر تنیس‌روی‌میز و شاید خود دانشگاه آزاد تمام شود، زیرا با توجه به این‌که تنیس‌روی‌میز یک رشته دانشگاهی است، حضورشان می‌توانست هم برای خود این تیم و هم برای تنیس‌روی‌میز، فدراسیون و بازیکنان مفید باشد و فکر می‌کنم هر دو طرف متضرر شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار