تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۵۰۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ايدني، مردي نجيب در جغرافيايي عجيب!
تفاوت بارز اين انتخابات با انتخابات مشابه در ادوار قبل، تلاشهاي گسترده، وسيع و باور نكردني مخالفين ايدني در اهواز براي عدم موفقيت وي در راهيابي به سازمان نظام پزشكي بوده است ...
شنبه ٣١ تيرماه ١٣٩٦ پس از اعلام نتايج انتخابات اعضاء هيئت مديره هاي سازمان هاي نظام پزشكي كشور، اين انتخابات به پايان رسيد و سازمان نظام پزشكي اهواز نيز همچون ساير شهرستان ها، اعضاء هيئت مديره خود را براي ٤ سال آينده شناخت.

ايدني، مردي نجيب در جغرافيايي عجيب!

دكتر اسماعيل ايدني كه مدت ١٩ سال است بصورت پيوسته در سمت هاي مختلف در سطوح شهرستاني، استاني و ملي در اين سازمان حضوري مقتدرانه و فعالانه داشته است و همچنين در ٤ سال اخير سمت رياست يكي از بزرگترين دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور را عهده دار بوده است، بار ديگر موفق شد با كسب اعتماد جامعه پزشكي، بعنوان عضو هيئت مديره سازمان نظام پزشكي اهواز به اين تشكل بزرگ و حساس صنفي راه پيدا كند و براي يك دوره ديگر، اين سازمان مهم را از ايده ها و تجارب ارزنده خود بهره مند سازد.

تفاوت بارز اين انتخابات با انتخابات مشابه در ادوار قبل، تلاشهاي گسترده، وسيع و باور نكردني مخالفين ايدني در اهواز براي عدم موفقيت وي در راهيابي به سازمان نظام پزشكي بوده است. تلاشهايي كه با چاشني تخريب، شايعه پراكني هاي گاه و بيگاه و بداخلاقي هاي تأسف آور، سعي مي نمود اينگونه به پزشكان و به ويژه پزشكان جوان شهر القاء كند كه اسماعيل ايدني با ارتباطات نزديكي كه با وزارت بهداشت و شخص وزير دارد، مدتهاست در قالبي دولتي مستغرق گشته و بدين سبب نميتواند در بزنگاه هاي حساسِ تقابل وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشكي، حامي خوبي براي جامعه پزشكي باشد!  

اما در اين ميان، همواره عملكرد ايدني در ساليان گذشته در سازمان نظام پزشكي اهواز و كشور گوياي همه ابهامات و فرافكني ها بوده و هست و سالهاي گذشته را شايد بتوان دوره اوج حضور خوزستاني ها در رأس اركان مهم سازمان نظام پزشكي كشور قلمداد نمود، چرا كه رياست سه ركن از پنج ركن مهم اين سازمان در ٤ سال گذشته بر عهده خوزستاني ها بوده است.

با اين وجود، پاسخ ايدني به اين تخريب ها، كج انديشي ها و بداخلاقي هايي كه گاهاً در جغرافياي خوزستان با شدت و عمق بيشتري بروز و ظهور مي كند، سكوتي معنادار و ادامه مسير با اعمال روشنگري ها و شفاف سازي هاي مستمر با سبك و سياق خودش بوده و به دليل اعتقاد راسخش به شفافيت در كار و فعاليت در اتاق شيشه اي، هيچگاه هجمه ها و تخريب هاي جهت دار و غرض ورز، نتوانسته در مورد او، طراحان و تئوريسين هاي اپوزيسيون را به هدف شوم مدنظرشان نائل گرداند و شايد آنها خيلي پيش كاملاً متوجه شده اند كه در اين خصوص صرفاً آب در هان مي كوبند و بس!

 جمعه ٣٠ تيرماه ١٣٩٦، جامعه پزشكي اهواز با وجود تمام فشارهاي سنگين و تخريب هاي ريز و درشت، نام اسماعيل ايدني را بر روي تعرفه هاي رأي خود به رشته تحرير درآوردند و او را كه براي دو دوره متوالي رياست شوراي عالي نظام پزشكي كشور را عهده دار بود بار ديگر به عنوان نماينده خود در سازمان نظام پزشكي برگزيدند.

براي ايدني و ٩ پزشك منتخب ديگر و ساير منتخبين در انتخابات هفتم، آرزوي موفقيت در كمك به ايفاي هر چه بهتر و كاربردي تر نقش ميانجي گري سازمان نظام پزشكي در ارتباطات اضلاع مختلف حوزه سلامت كشور با اميد غائي ارتقاء سلامت مردمان نجيبمان داريم.
برچسب ها: اسماعیل ایدنی
:
:
:
آخرین اخبار