تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۱۵۱۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص 1200میلیارد ریال برای توسعه راههای دشت آزادگان
یک هزار و 200 میلیارد ریال از اعتبارات ملی ، استانی و نفت به توسعه و بهسازی راههای این شهرستان مرزی اختصاص یافت
فرماندار دشت آزادگان گفت: یک هزار و 200 میلیارد ریال از اعتبارات ملی ، استانی و نفت به توسعه و بهسازی راههای این شهرستان مرزی اختصاص یافت.

عبدالرضا سعیدی نیا روز سه شنبه در نشستی با اصحاب رسانه و مطبوعات محلی به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری دشت آزادگان افزود:این مبلغ برای بهسازی ، تعریض و آسفالت محورهای سوسنگرد - بستان تا پایانه مرزی چذابه و نیز جاده های کمربندی سوسنگرد ـ بردیه ـ بستان ـ هویزه که در حال انجام است اختصاص یافته است.

وی با اشاره به روند کارهای عمرانی دولت یازدهم در سطح این شهرستان ابراز امیدواری کرد عملیات بهسازی ، تعریض و آسفالت این محورها تا قبل از اربعین حسینی 96 به پایان برسد.

فرماندار دشت آزادگان با تبیین موقعیت این شهرستان در مسیر کاروان های زائران اربعین حسینی و همچنین زائران عراقی که برای زیارت اماکن مقدسه به ایران سفر می کنند اظهار کرد: برنامه ریزی برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی از مدتها قبل شروع شده و پیش بینی ما این است که در اربعین امسال با کمترین مشکلات در پشتیبانی و پذیرایی از کاروان های زائران اربعین حسینی رو به رو خواهیم شد.

پارسال حدود 430هزار زائر اربعین حسینی در یک فرایند زمانی 15روزه از مسیر سوسنگرد- بستان - چذابه راهی کربلای معلا و نجف اشرف شدند.

سعیدی نیا ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند خبرنگاران در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی گفت:با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دشت آزادگان از جمله وجود پایانه مرزی چذابه و تردد زائران اربعین حسینی ، خبرنگاران باید واقعیت ها و اقدام های صورت گرفته در زمینه های مختلف را به اطلاع و نظر مردم برسانند.

در ادامه این نشست خبرنگاران مسائل و مشکلات خود را مطرح و همکاری مسئولان و دستگاه های ذیربط را با خبرنگاران در زمینه تهیه گزارش و خبر خواستار شدند.

بنا به این گزارش همچنین روزسه شنبه در آئینی از سوی فرماندهی نیروی انتظامی دشت آزادگان به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران فعال و تلاشگران رسانه تقدیر شد.

در این آئین سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان با اشاره به رسالت سنگین خبرنگار در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی گفت: خبرنگاران تلاش کنند در انعکاس اخبار و گزارش ها و تبیین مشکلات مردم ، دقت لازم را از نظر مسائل اخلاقی ، امنیتی ،فرهنگی و اجتماعی منطقه داشته باشند.

وی گفت: شغل خبرنگاری بسیار مهم است و ما از تلاش ها و صداقت کاری خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی در زمینه تهیه و انتشار درست اخبار تقدیر می کنیم.

شهرستان دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد در 50کیلومتری شمال غرب اهواز واقع شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار