تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
کد خبر: ۱۵۱۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان خبر داد:
دشت‌آزادگان به یکی از قطب‌های بزرگ انرژی تبدیل می‌شود
با انجام پروژه های بزرگی از جمله ساخت نیروگاه در حمیدیه ، احداث یک پست 400 کیلوولت و دو پست 132 کیلوولت در آینده نزدیک دشت آزادگان به عنوان یکی از قطب های بزرگ انرژی برق در خوزستان تبدیل می شود
خوزنیوز: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان گفت: با انجام پروژه های بزرگی از جمله ساخت نیروگاه در حمیدیه ، احداث یک پست 400 کیلوولت و دو پست 132 کیلوولت در آینده نزدیک دشت آزادگان به عنوان یکی از قطب های بزرگ انرژی برق در خوزستان تبدیل می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ محمود دشت بزرگ افزود: سرمایه گذاری حدود 3500 میلیارد تومانی بخش خصوصی برای احداث بزرگترین نیروگاه سیکل ترکیبی و مدرن به ظرفیت 1200 مگاوات یکی از پروژه های بزرگ در این منطقه است.

وی اضافه کرد: همچنین احداث یک پست 400 کیلوولت ،دو پست 132 کیلوولت و یک خط ارتباطی دیگر جمعاً به ارزش 150 میلیارد تومان دیگر پروژه هایی هستند که در چند سال آینده علاوه بر پایداری برق در غرب اهواز، موجب رونق  بخش اقتصادی و اشتغال زایی برای جوانان منطقه می شود.

دشت بزرگ همچنین گفت: در حال حاضر 704 مگاوات ظرفیت منصوبه در منطقه سوسنگرد است که در چهار سال آینده به حدود دو برابر افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: به دنبال افزایش دما در ماههای اخیر، مصرف انرژی بالا رفته طوری که پیک مصرف در تیرماه امسال به 8220 مگاوات رسیده که بزرگترین پیک در دوران تاریخ صنعت برق خوزستان تاکنون محسوب می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان گفت: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی از مشترکان عزیز درخواست داریم با رعایت مدیریت مصرف  کمک کنند تا ما بتوانیم برقی پایدار و مطمئن  جهت آنان تامین کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار