تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۵۱۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه مینوشهر:
مینوشهر از مشکلات اولیه چون آب و فاضلاب رنج می‌برد
امام جمعه مینوشهر با تاکید بر اینکه مردم مینوشهر در مسائل و مطالبات ابتدایی خود مانده‌اند، گفت: بخش مینوشهر از وجود مشکلات اولیه چون آب و فاضلاب رنج می‌برد
امام جمعه مینوشهر با تاکید بر اینکه مردم مینوشهر در مسائل و مطالبات ابتدایی خود مانده‌اند، گفت: بخش مینوشهر از وجود مشکلات اولیه چون آب و فاضلاب رنج می‌برد.

حجت الاسلام محمد جواد عادلپور در نشست اداری شهرستان خرمشهر، اظهار کرد: وجود مناطق محروم در دولت‌ اسلام معنایی ندارد، چرا که وجود مناطق محروم در دولت اسلامی به منزله غفلت به حساب می‌آید.

وی افزود: دولت باید برای انجام برنامه ششم توسعه و قانون اساسی خود را ملزم بداند و همچنین توجه به معیشت مردم و توجه به مناطق محروم باید در اولویت‌های دولت قرار داشته باشد.

امام جمعه مینوشهر گفت: بخش مینوشهر از مناطق محروم به حساب می‌آید، مینوشهر در هنگام فعالیت اولیه منطقه آزاد اروند به عنوان قلب منطقه آزاد معرفی شده بود، اما این بخش دارای مشکلات اولیه چون فاضلاب، آب و مخابرات است.

عادلپور تصریح کرد: مردم بخش مینوشهر هنوز در مسائل و مطالبات ابتدایی خود مانده‌اند، روند اجرایی برخی از پروژه‌ها چون ساحل سازی اروند صغیر طولانی شده است و از طرف دیگر اعتبارات اختصاص نیافته است.

وی تصریح کرد: پروژه ساحل سازی اروند صغیر سال‌ها است که آغاز شده بود، اما چرا این پروژه تعطیل شد و دیگر ادامه پیدا نکرد و قرار است که چه زمانی به سامان برسد.

عادلپور خاطرنشان کرد: بزرگترین ظلم به نظام جمهوری اسلامی این است که با وجود امکانات و توان انجام کار، به دلیل مناقشات سیاسی کارها بر زمین بماند‌.

امام جمعه مینوشهر افزود: جامعه مطالبه خدمت از مسؤولان دارد و امیدواریم در مسیری قرار گیریم که دچار ظلم نشویم.

عادلپور بیان کرد: حفظ منزلت انسان‌ها، رعایت عدالت و احسان و همچنین عمل کردن به قانون اساس از مشخصه‌ها و الزامات یک مدیریت اسلامی و به عنوان پیش شرطی برای رسیدن به دولت اسلامی به حساب می‌آید.

وی در پایان بر تقسیم یکسان موقعیت‌های اجتماعی و منابع کشور به عنوان عدالت مدیریت اسلامی تاکید کرد
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار