تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر خبرداد:
جلوگیری از تردد شناورهای ثبت‌نشده در خوزستان از ابتدای آذرماه
معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر از جلوگیری تردد شناورهای ثبت نشده مستقر در استان خوزستان از ابتدای آذرماه سال جاری خبر داد
معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر از جلوگیری تردد شناورهای ثبت نشده مستقر در استان خوزستان از ابتدای آذرماه سال جاری خبر داد.
 
مهران میدری با اعلام این موضوع اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای دستورالعمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جهت ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آب‌های داخلی و سرزمينی كشور انجام خواهد شد.
 
وی افزود: بر این اساس مالکین کلیه شناورهای مستقر در استان خوزستان که در سازمان بنادر و دریانوردی ثبت نشده‌اند تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارند برای تعیین تکلیف وضعیت ثبتی شناور خود اقدام کنند.
 
معاون دریایی و بندری بندر خرمشهر اظهار کرد: از ابتدای آذرماه سال جاری دریابانی نیروی انتظامی شناورهای ثبت نشده را متوقف و مالکین شناورها را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.
 
میدری، صید غیر مجاز، قاچاق سوخت، قاچاق کالا، ایجاد مزاحمت در تردد شناورها و جابجایی غیرمجاز مسافر را از جمله مشکلات تردد شناورهای فاقد هویت برشمرد.
 
وی یادآور شد: مالکین شناورهای بدون هویت در استان خوزستان می‌توانند برای پیگیری موضوع به اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان واقع در بندر خرمشهر مراجعه کنند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
این کار خوبی یه
کلا شناسنامه دار کردن و نظارت و کنترل تو هر کاری خوبه و جواب میده
:
:
:
آخرین اخبار