تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۵۱۸۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد:
برنامه‌های هفته ازدواج در خوزستان
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان، از توقف صدور یک هفته‌ای حکم طلاق به این مناسبت خبر داد
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در استان، از توقف صدور یک هفته‌ای حکم طلاق به این مناسبت خبر داد.
 
افشین حیدری اظهار کرد: رویکرد ما در خصوص هفته ازدواج، فرهنگ‌سازی و موج‌آفرینی در راستای فرهنگ صحیح ازدواج آسان و آگاهانه و تغییر در باورها و ارزش‌های اجتماعی است که می‌تواند نقش موثری در تصحیح ازدواج داشته باشد.
 
وی به نقش موثر سازمان‌های مردم‌نهاد در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه سعی کردیم تا برنامه‌های هفته ازدواج با مشارکت سمن‌ها در استان اجرایی شوند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: برگزاری جشنواره ازدواج و خانواده (تجلیل از خادمین ازدواج) در مرکز و سایر شهرستان‌های استان، ارائه تخفیف در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، نشست جوانان با مسئولان، دیدار مسئولان با زوج‌های روستایی و ارائه بسته‌های آموزشی به زوج‌ها از جمله برنامه‌های هفته ازدواج است.
 
حیدری ادامه داد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این هفته می‌توان به توقف یک هفته‌ای صدور حکم طلاق در استان، سخنرانی ائمه جماعت در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون اهمیت ازدواج و ملاک‌های انتخاب همسر و بازدید از مراکز مشاوره ازدواج و خانواده اشاره کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار