تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۱۵۱۸۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مراسم تحلیف شورای شهر حمیدیه انجام شد
مراسم آئین تحلیف اعضای شورای شهر دوره پنجم شهر حمیدیه با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد
بعد از ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان حمیدیه، مراسم آئین تحلیف اعضای شورای شهر دوره پنجم شهر حمیدیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم که با ریاست فرماندار شهرستان برگزار شد، اعضای هیات رئیسه شورای شهر مشخص شدند.

در این مراسم، احمد آلبوعبید به عنوان رئیس شورا، عبدالکریم سیلاوی مقدم به عنوان نائب رئیس شورا و عدنان سیاحی به عنوان منشی شورا و نصره سواری به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

در این ادامه این مراسم عاشور سورای پور فرماندار شهرستان حمیدیه با تاکید بر لزوم امین و امانتدار بودن اعضای شورای شهر اظهار کرد: اعضای شورا به چیزی جز رضای خدا و عمل به قوانین و مقررات فکر کنند.

 اعضای شورای شهر باید امین و امانتدار باشند، جز به رضای خدا به چیز دیگری فکر نکنند و عمل به قانون را در نظر داشته باشند.

وی خطاب به اعضای شورای شهر حمیدیه تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر با رأی و اعتماد مردم انتخاب شدند بنابراین باید در طول دوره خدمت خود در شورا جوابگوی اعتماد مردم باشند، و از اختلاف و تک روی دوری کنند، تا اتحاد و همدلی در شهر رقم بخورد.

 فرماندار حمیدیه از اعضای شورای جدید درخواست کرد: از بدو آغاز فعالیت خود عملکردهای خود را مستندسازی کنید و یک شناسنامه خوب شورایی از خود برجای بگذارید.

 سورای پور با اشاره به رسالت مهم اعضای شورای شهر متذکر شد: یکی از رسالت‌های مهم اعضای شورای شهر، انتخاب شهردار است، که بعضاً دیده شده شهردار فعلی  در جایگاه خود باقی می ماند و یا شهردار جدید انتخاب می شود، که انتظار می رود، شخص شهردار منتخب از میان افرادی انتخاب شود، که  با سیاست‌های دولت هماهنگ،  شهرداری مقتدر باشد.

وی در ادامه صحبت های خود بر انتخاب شهرداری برخوردار از تجربه مدیریتی، آگاه و کسی که تجربه آن مرتبط با حوزه شهرداری باشد، و توانایی مدیریت خوب را داشته باشد، تاکید کرد.

 فرماندار حمیدیه در پایان عنوان کرد: مردم ولایت مدار، انقلابی و نجیب شهرستان حمیدیه  شایسته بهترین خدمات هستند، چرا که با وجود برخی کمبودها و نارسایی‌ها، همواره در خط نظام و انقلاب حرکت کرده و حمایت و پشتیبانی خود را داشته‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار