تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۵۲۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر كل آموزش فني و حرفه‌اي خوزستان خبر داد
برگزاری چهارمین آزمون سراسري سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای در خوزستان
مدیر كل آموزش فني و حرفه‌اي خوزستان ازبرگزاری چهارمین مرحله آزمون سراسري سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پايان دوره كارآموزان بخش‌هاي دولتي، آموزشگاه‌های آزاد، تفاهمنامه و صنعت ساختمان درسال 1396خبر داد.
عبدالنبی سواعدی، با اعلام این مطلب اظهارکرد: تعداد14 هزار و 775 نفر ازکارآموزان بخش‌های دولتی، آموزشگاه‌های آزاد، تفاهمنامه و صنعت ساختمان در این آزمون شرکت کردند.

وی افزود: از این تعداد شرکت کننده 12هزار و 337 نفر در آزمون هماهنگ و تفاهمنامه شرکت کردند، که از این تعداد ، 7 هزار و 240 نفر آن زن و تعداد 5 هزار و 97 نفر مرد است.

مدیر کل مرکز آموز فنی و حرفه‌ای خوزستان تصریح کرد: تعداد 2 هزار و 438 نفر در آزمون صنعت ساختمان وتعداد 231 نفر  در آزمون تفاهمنامه نیز حضور داشتند.

سواعدی خاطرنشان کرد: در این مرحله از آزمون 306 حرفه مهارتی در 8 نوبت و 26 حوزه آزمونی مورد سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای قرار گرفت.

وی یاد آور شد: آزمون پایان دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بخش‌های دولتی و خصوصی در رشته‌های فناوری اطلاعات، صنایع جوش، عمران، امور مالی و بازرگانی، تاسیسات، اتومکانیک، برق، صنایع دستی و... اجرا و آزمون صنعت ساختمان درحرفه های آرماتوربند، اسکلت ساز، برق ساختمان، سنگ کار، نقشه برداری، لوله کشی، نقاشی ساختمان، کاشی کاری و کچ کاری اجرا شد.

سواعدی عنوان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان  در پایان متذکر شد: شرکت کنندگان در صورت کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و موفقیت در آزمون عملی، موفق به اخذ گواهینامه مهارتی خواهند شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار