تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۵۳۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه در مجلس:
هندیجان همچنان در «محرومیت» به سر می‌برد
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه در مجلس گفت: هندیجان همچنان در "محرومیت" و "عقب‌افتادگی" به سر می‌برد
نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه در مجلس گفت: هندیجان همچنان در "محرومیت" و "عقب‌افتادگی" به سر می‌برد.

علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری هندیجان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه در همه جای هندیجان شاهد محرومیت و عقب‌افتادگی هستیم.

 وی افزود: شهر هندیجان بیشتر از همه‌جا محروم است متأسفانه این اتفاق تلخ به‌مرور زمان افتاده است.کمبودها و نواقص بر روی هم جمع و تبدیل به یک چالش بزرگ‌شده و مشکلات شهر هندیجان نگران‌کننده است.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مماشات و تعارفات بر مشکلات شهر و کشور دامن زده به‌اندازه شعاری که می‌دهند عمل‌گرا نیستند، متأسفانه کل کشور با این شعارهای توخالی مواجه است.

 وی گفت: اگر به دنبال خدمت به مردم هستیم و خون شهدا را گرامی می‌داریم باید در عمل ما نشان داده شود زیرا وضع موجود هندیجان مناسب نیست.

 گلمرادی عنوان کرد: با فعالیت و پشت‌کار می‌توان آن مشکلات را تا حدودی حل کرد. روحیه و اصالت مسئولان می‌تواند سبب حل مشکلات جامعه و شهر هندیجان شود.

دوران طلایی دفاع مقدس باید برای جوانان مطرح شود

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس و پاسداشت آن از ضروریات نظام است، افزود: برای زنده نگه‌داشتن دلاوری‌های رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس باید هزینه کردو رشادت‌های رزمندگان را به نسل جدید آموخت.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امنیت خوبی به سبب دلاوری‌های افرادی گمنام داریم، زمانی قدردان امنیت خواهیم بود که همانند کشورهای اطراف مشکلات امنیتی برای ما پیش آید.

 وی گفت: ما در مجلس گوشه‌ای از ناامنی را به چشم دیدیم به همین عامل سبب همراهی بیشتر نمایندگان با نیروهای مسلح شد.

گلمرادی با بیان اینکه دشمن دنبال بهره‌گیری از جنگ‌های نیابتی علیه ایران اسلامی است،  عنوان کرد: ما با استعانت از اسلام ناب محمدی و تبعیت  از ولی‌فقیه توانستیم شر اشرار، کفار، دشمنان را از کشورهای اسلامی دور کنیم. ما باید به‌عنوان مسئول در مناسبت‌ها، همایش‌های مربوط به دفاع مقدس شرکت کنیم.

 وی افزود: با شرکت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس نشان دهیم که در دوران طلایی نبرد حق علیه باطل بسیار خوشحال و خرسندیم. وظیفه ما در جایگاه قانونی نظارت بر عملکرد مسئولان است و باید با قانون‌گذاری مناسب مشکلات را کم کنیم.

هندیجان شهری عقب‌مانده است

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکلات شهرستان هندیجان  زیادی  دارد که رفع آن‌ها نیاز به هم‌افزایی مسئولان شهرستان و استانی دارد.

وی گفت: با یک تفکر غلط در مدیریت کشور مواجه هستیم که به‌صورت جزیره‌ای مشکلات بررسی می‌شود، دولت متوجه باشد همکاری با نمایندگان یعنی موفقیت‌های دولت برای حل مشکلات نظام است.

 گلمرادی عنوان کرد: مدیران کل ادارات خوزستان باید مشکلات حوزه خود را در اختیار مجمع نمایندگان قرار دهند تا در فرصت مناسب بتوان آن‌ها را حل کرد. احزاب و گرایش‌ها رویکردشان باید سبب ارتقای جایگاه کشور و نظام در داخل و خارج شود.

وی افزود: احزاب سیاسی سبب غافل شدن از ظرفیت‌های کشور نشود زیرا در بعد اقتصادی و معیشتی مشکلات و معضل داریم .

 نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از آن‌ جهت که حوزه انتخابیه ما گسترده است لذا در بدو ورود به مجلس برای جداسازی حوزه و اختصاص یک نماینده دیگر اقداماتی را صورت دادیم که در دستور کار مجلس قرارگرفته است.

حوزه ماهشهر، هندیجان، امیدیه، بندر امام خمینی جداسازی می‌شود

وی گفت: جداسازی حوزه انتخابیه به نفع شخص من نیست اما به خاطر رفاه مردم دنبال افزودن یک نماینده به منطقه و جداسازی یک یا دو شهرستان هستیم تا حوزه کوچک‌تر شود.

 گلمرادی عنوان کرد: ما نباید برای اهداف شخصی با سرنوشت مردم بازی کنیم حوزه انتخابیه را به دو بخش تقسیم کردیم و برای هرکدام دستیار ویژه منصوب‌شده بنابراین این دستیاران ویژه در کنار شما می‌توانند موفق باشند.

وی افزود: این دستیاران ویژه با حرمت‌گذاری به جایگاه مسئولان با حمایت‌های نماینده به دنبال حل مشکلات مردم هستند. ما هندیجان و امیدیه را به یک بخش زیر نظر عدنان رضایی که از فرمانداران سابق حوزه است به‌عنوان دستیار ویژه این‌جانب منصوب کردیم.

نماینده مردم هندیجان، ماهشهر، امیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفویض اختیار و بهره گرفتن از تجربیات دیگران از هنرهای مدیریت است. ما به دنبال کارهای اساسی که با وزارت خانه‌ها مرتبط است، پیگیر مشکلات حوزه هستیم.

وی گفت: دستیاران، دوستان عزیز ما در منطقه به مردم، مسئولان کمک کنند، استاندار خوزستان نگاه مناسب و اشرافیت خوبی بر مشکلات هندیجان دارد.

استاندار خوزستان پیگیر سایت گردشگری بندر بحرکان هندیجان است

گلمرادی عنوان کرد: استاندار خوزستان در حال ایجاد سایت گردشگری بندر بحرکان است. سازمان بنادر با انتخاب افراد درون‌سازمانی در رأس مدیریت آن‌که با همکاری وزیر راه صورت گرفته می‌تواند مشکلات حوزه را بهتر حل کند.

وی افزود: با ورود نیروهای درون‌سازمانی در سازمان بنادر کشور و با پیگیری فرماندار نام هندیجان باید به بندر هندیجان تغییر و در دولت مصوب شود که این امر گام مهمی در رفع محرومیت این منطقه خواهد بود.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار