تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۵۴۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان:
توزیع 125 تن مرغ منجمد در ایام محرم
توزیع مرغ منجمد به مناسبت محرم و صفر در حال انجام است و هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ منجمد در استان وجود ندارد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان با اشاره به توزیع 125 تن مرغ منجمد از ابتدای ماه محرم تاکنون در قالب طرح تنظیم بازار گفت: توزیع مرغ منجمد به مناسبت محرم و صفر در حال انجام است و هیچ مشکلی در زمینه تامین مرغ منجمد در استان وجود ندارد.

هادی سلامات اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون حدود 125 تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شد و اکنون نیز با توجه به نیاز مواکب و مردم به مرغ منجمد در ایام اربعین، هیچ مشکلی در تامین این نیاز وجود ندارد.

وی افزود: پشتیبانی امور دام خوزستان آمادگی کامل دارد تا با توجه به نزدیکی اربعین حسینی، نیاز مردم و مواکب را در بحث مرغ منجمد و گوشت قرمز تامین کند و در این زمینه اقدامات لازم انجام شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: همه مرغ‌ منجمد شرکت پشتیبانی امور دام، تولید داخل کشور بوده و از نظر بهداشتی هم در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شوند و دارای تأییدیه اداره دامپزشکی هستند.

سلامات عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم تا کنون نیز حدود 4تن گوشت قرمز در قالب تنظیم بازار عرضه شد و با توجه به نزدیکی ایام اربعین، آمادگی کامل در بحث توزیع گوشت قرمز نیز در استان وجود دارد تا به هر میزان که نیاز استان باشد، تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 5300 تومان درب سردخانه در اختیار هیات‌های عزاداری قرار گرفت. همچنین گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت هر کیلو 22هزار تومان در این ایام توزیع شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار