تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۵۴۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان:
موضع‌گیری آمریکا در مقابل سپاه را به فال نیک می‌گیریم
سپاه در کنار دلسوزان نظام، قوای سه‌‌گانه و ملت، در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا محکم ایستاده است و ما در خوزستان اعلام می‌کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با تمام توان از مرزها دفاع خواهند کرد
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه سپاه خود را عضو کوچکی از ملت می‌داند، گفت: سپاه در کنار دلسوزان نظام، قوای سه‌‌گانه و ملت، در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا محکم ایستاده است و ما در خوزستان اعلام می‌کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با تمام توان از مرزها دفاع خواهند کرد.

موضع‌گیری آمریکا در مقابل سپاه را به فال نیک می‌گیریم

سردار حسن شاهوارپور در جلسه مشترک با مجمع نمایندگان استان خوزستان که امروز، شنبه (22 مهرماه) در قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) اهواز برگزار شد، با بیان اینکه امیدوارم برگزاری این جلسات الگویی برای سایر استان‌ها باشد، اظهار کرد: تمام نمایندگان، موضوعاتی را در مورد تلاش‌ها و مجاهدت‌های سپاه و دشمنی‌های آمریکا تبیین کردند و به استحضار می‌رسانم که سپاه مفتخر است که بیش از 40 هزار شهید در کشور و دو هزار شهید در استان خوزستان را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

وی افزود: این مجاهدت‌ها همچنان ادامه دارد. آنچه امروز مفتخریم به عنوان یک خدمت کوچک به ملت مطرح کنیم، این است که سپاه یک نیروی مردمی است و بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری خود را عضو کوچکی از ملت می‌داند و همواره در جهت سازماندهی آحاد مردم و همراه کردن آنان با اهداف نظام، پیشتاز است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: مجلس شورای اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی نظام را با موضع‌گیری‌های خوب خود دنبال می‌کند و برای رفع مشکلات مردم در مرکز استان و حوزه‌های انتخابیه خود، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد. ما نیز در بُعد بازدارندگی و تعمیق امنیت و کمک به آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و اداره‌کل اطلاعات، اقدامات زیادی را دنبال می‌کنیم.

سردار شاهوارپور اظهار داشت: در جهت رفع محرومیت‌ها، با توجه به بضاعت مجموعه سپاه و بسیج، با راه‌اندازی گروه‌های جهادی و انجام اقداماتی در حوزه محرومیت‌زدایی و با همیاری نمایندگان در تلاش هستیم تا بخشی از این مشکلات کم شود. خوزستان استانی دارای منابع غنی است اما مشکلات زیادی دارد و امیدواریم بتوانیم مشکلات مردم را کم کنیم.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رییس‌جمهور آمریکا، گفت: موضع‌گیری که رییس‌جمهور آمریکا درباره توافق‌نامه برجام و علیه سپاه نشان داد، سابقه‌دار است و هر موقع که این موضع‌گیری‌ها توسط دولت‌مردان آمریکا به این شکل اعلام شده، انسجام مردم بیشتر شده است و ما آن را به فال نیک می‌گیریم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان ادامه داد: اقدامی که ترامپ مانند گذشته در مقابل نظام جمهوری اسلامی و توافق بین‌المللی برجام نشان داد، باعث شد امروز آمریکا خود را رسواتر از گذشته کند و سپاه با عزت، در کنار دلسوزان نظام، قوای سه‌گانه و در کنار ملت در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا محکم ایستاده است و ما در خوزستان اعلام می‌کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با تمام توان از مرزها دفاع خواهند کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار