تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۱۵۴۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک:
پیست موتور کراس و موتورهای سنگین در اندیمشک احداث می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به احداث پیست موتور کراس و سنگین در اندیمشک، گفت: پیست موتور سواری در ۲ فاز موتور کراس و موتورهای سنگین در اندیمشک احداث می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک با اشاره به احداث پیست موتور کراس و سنگین در اندیمشک، گفت: پیست موتور سواری در ۲ فاز موتور کراس و موتورهای سنگین در اندیمشک احداث می‌شود.

کیومرث آریامتین در نشست شورای ورزش شهرستان اندیمشک که در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک برگزار شد، با بیان اهمیت و جایگاه توسعه ورزش همگانی در سلامت عموم شهروندان، اظهار کرد: برای توسعه ورزش همگانی در جهت افزایش شاخص سلامت در بین آحاد مردم پارک شهدای ۴ آذر اندیمشک، با همکاری شهرداری اندیمشک، طراحی و در حال اجرا است.

وی با اشاره به احداث اولین پارک ورزشی با نام ۴ آذر در شهرستان اندیمشک، افزود: جاده سلامت کوی لور، جاده سلامت کوی جمهوری اسلامی، بازنگری در سالن نیمه‌تمام ۲ هزار و ۵۰۰ نفرِ و طراحی مجدد آن، بازسازی زمین چمن کوی لور گوشه‌ای از اقدامات و پروژه‌های طراحی‌شده در اندیمشک است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک از احداث پیست موتورسواری در اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: پیست موتورسواری اندیمشک از پروژه‌های نیمه تمام محسوب شده که در ۲ فاز موتور کراس و موتورهای سنگین با حمایت‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی احداث می‌شود.

وی ظرفیت ورزش شهرستان اندیمشک را فراتر از سطح آسیا خواند و گفت: یک خانه کشتی با استاندارهای روز دنیا در اندیمشک احداث شده و در کنار سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری اندیمشک یک خوابگاه نیز برای ایجاد امکان میزبانی رقابت‌های مختلف احداث می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار