تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان:
کیفیت آب در سراسر شهرهای خوزستان یکسان می‌شود
از آنجا که خط قرمز ما کیفیت آب است، با اجرای چند پروژه بزرگ، تمام نقاط شهرهای خوزستان بجز اهواز از نظر کیفیت آب شرب در یک سطح قرار می‌گیرند و شمال و جنوب دیگر مرزی در کیفیت آب نخواهند داشت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: از آنجا که خط قرمز ما کیفیت آب است، با اجرای چند پروژه بزرگ، تمام نقاط شهرهای خوزستان بجز اهواز از نظر کیفیت آب شرب در یک سطح قرار می‌گیرند و شمال و جنوب دیگر مرزی در کیفیت آب نخواهند داشت.
 
صادق حقیقی پور اظهار کرد: شاید دغدغه آب و فاضلاب خوزستان در گذشته دور فقط بحث کمی بود اما امروزه بحث کیفیت به عنوان مهم‌ترین هدفگذاری مطرح است.
                                                                                    
وی افزود: در تمامی شهرهای استان، آب شرب از نظر کیفیتی مورد تأیید دستگاه‌های نظارتی مخصوصاً بهداشت است و خوشبختانه به نقطه‌ای رسیده‌ایم که از نظر کیفیت آب در سطح تمامی شهرهای استان وضعیت پایداری داریم و چند پروژه بزرگ تعریف شده که پایداری ما را برای سال‌های متمادی تضمین می‌کند.
 
حقیقی پور تصریح کرد: یکی از این پروژه‌ها آبگیری از سدهای کوثر، دز و کرخه برای شهرهای شمال شرق خوزستان است که تولید آب را از 71 درصد به 100 درصد افزایش می‌دهد.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: شورای اقتصاد پیرو مصوبه دولت، 406 میلیون یورو برای انتقال آب از سد کارون سه به شهرهای شمال شرق استان یعنی ایذه، باغملک، میداوود، صیدون و باغملک، هفتکل تا رامهرمز مصوب کرد که این طرح با 184 کیلومتر خط انتقال، اجرایی شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار