تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۵۴۹۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضایتمندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عملکرد بانک شهر در نمایشگاه های کتاب استانی
بانک شهر از چند ویژگی خاص برخوردار است که یکی از آنها همکاری با نمایشگاه‌های کتاب و مشارکت در مسائل فرهنگی است که تا کنون در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی ‌وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عملکرد مناسب بانک شهر در نمایشگاه های کتاب کشور گفت: این وزارتخانه از عملکرد بانک شهر در سطح نمایشگاه های کتاب کشور رضایت دارد.

محمد مهدی احمدی با بیان این مطلب اظهار کرد:  بانک شهر از چند ویژگی خاص برخوردار است که یکی از آنها همکاری با نمایشگاه‌های کتاب و مشارکت در مسائل فرهنگی است که تا کنون در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

 وی با تاکید بر این‌که بانک شهر تا کنون در حوزه فرهنگ فعال بوده است، تصریح کرد: علاوه بر نمایشگاه کتاب پایتخت، این بانک در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی نیز عملکرد خوبی داشته که شایسته تقدیر است.

احمدی در ادامه خاطر نشان کرد: به طور حتم، با توجه به پتانسیل‌هایی که در مجموعه بانک شهر وجود دارد، این بانک می‌تواند نقش خود را در کمک به حوزه فرهنگ افزایش دهد و نقش خود را در این میان به بیش از پیش نشان دهد.

بر این اساس، نمایشگاه‌‌های کتاب استانی در سالجاری با عاملیت بانک شهر از 19 شهریور آغاز و تا پایان سال در شهرهای مختلف کشور ادامه دارد .
:
:
:
آخرین اخبار